Witte76
Forumguru
Ik ga er niet verder op inIk zie deze discussie nu al uit de hand lopen. Misschien een topic over snelheidslimieten openen?
Ik ga er niet verder op inIk zie deze discussie nu al uit de hand lopen. Misschien een topic over snelheidslimieten openen?
Ik was in fout en ga daar voor boeten he.Ik ga er niet verder op in
Ja het gaat ne dure worden maar dan moest ik mij maar gedragen he. Ik heb nu eenmaal drang naar alles wat niet magUiteraard, dat kan altijd. Er zijn tal van zaken verboden en bij veel ervan kun je vraagtekens zetten, denken dat het wel kan gezien of mits zus of zo. Bij wet en regelgeving kan daarmee geen rekening worden gehouden. Maar word je gesnapt, dan niet zeuren. Wat dat betreft chapeau, @philippe bakker.
En wat zijn sommigen toch onnodig bang voor discussies. Dat vind ik jammer. En voor het geval het iemand is ontgaan, ik heb niet eens mijn persoonlijke visie of waardeoordeel geventileerd.
Het was slechts een probleemanalyse vanuit het gezichtspunt van een overheid die regels moet zien te handhaven. Enfin, over maar weer tot de orde van de dag dan.
En wat zijn sommigen toch onnodig bang voor discussies. Dat vind ik jammer. En voor het geval het iemand is ontgaan, ik heb niet eens mijn persoonlijke visie of waardeoordeel geventileerd.
Het was slechts een probleemanalyse vanuit het gezichtspunt van een overheid die regels moet zien te handhaven. Enfin, over maar weer tot de orde van de dag dan.
Helemaal eens mee. Rs en te snel rijden gaan dikwijls samen ( hoeft niet perse) eender hoe binnen een paar maanden kan ik fier tonen hoe weinig je met een rs kan verbruiken als mijn vrouw er mee rond rijdt@Rallye: ik vrees dat je zeker niet de enige bent
Maar het wordt ook erg omslachtig om mijn posts telkens van dergelijke disclaimers te voorzien. Verder eens met je opmerking betreffende topic vervuiling. Ik denk echter wel dat enig uitstapje op sterk gerelateerde zijpaden moet kunnen om te voorkomen dat het forum wat saai wordt . De vraag is dan waar je de grens legt. Ik denk op het punt waar het storend dreigt te worden en het topic in kwestie ondergesneeuwd. In mijn optiek was dat punt nog niet bereikt.
Je zal niet meer lachen met ons lag verbruik, nu..Helemaal eens mee. Rs en te snel rijden gaan dikwijls samen ( hoeft niet perse) eender hoe binnen een paar maanden kan ik fier tonen hoe weinig je met een rs kan verbruiken als mijn vrouw er mee rond rijdt
Bij mij altijd olietemp.Je zal niet meer lachen met ons lag verbruik, nu..
Maar, inderdaad, met 'n RS moet je goed op de snelheidsmeter letten, want je rijd 'n stuk sneller dan je denkt, tijdens 'n inhaalmanoeuver. Daarom staat bij mij de maxidot altijd op snelheid ingesteld.
Kan met een MIB1 Columbus niet volgens mij.olietemp op de Columbus snelheid op de Maxidot
Kan met een MIB1 Columbus niet volgens mij.
Zou ik ook wel handig vinden.
hoeveel dagen moet je op de zetel slapen?Ik was in fout en ga daar voor boeten he.
jullie halen in, ik werd vandaag voorbijgestoken (of toch bijna ).Je zal niet meer lachen met ons lag verbruik, nu..
Maar, inderdaad, met 'n RS moet je goed op de snelheidsmeter letten, want je rijd 'n stuk sneller dan je denkt, tijdens 'n inhaalmanoeuver. Daarom staat bij mij de maxidot altijd op snelheid ingesteld.
Door ne Dacia sport ?jullie halen in, ik werd vandaag voorbijgestoken (of toch bijna ).
denk dat het een fiesta was. Degoutante bestuurder die ik regelmatig tegenkom. Bumperkleven, geen voorrang geven, ronduit gevaarlijk rijden, .. Was een zone 30 waar ik altijd de 30 aanhouDoor ne Dacia sport ?