Octavia III RS

Rofffel

Forumguru
Euh ???? Eindelijk deftig full power kunnen vertrekken ??? Nu gaat dat niet. Ook in de regen full power kunnen vertrekken ... tis gene vrouwen auto he. Hebben dinges zijn leuk maar bijzaak voor mij. Voor mij moet hij goed rijden
Dan moet je gewoon een BMW kopen met deftig vermogen ;)

dirkie996

Forumguru
Ik word blijer van een digitaal heppie de peppie apparaatje achter het stuur dan een meer verbruikende, nooit gebruikende 4wd
Dan zit je meer naar het digitaal schouwspel achter uw stuur te kijken, dan naar het verkeer te kijken of te genieten van de sportieve prestaties. Vind zo’n dashboard vooral gadgetgehalte hebben. Wat is er mis met klassieke klokken, aangevuld met maxi-dot?

philippe bakker

Forumguru
neen hoor (dacht ik) :) enkel maar op de nieuwe diesels... maar vw groep gaat vanaf my 19 alle motoren er met uitrusten vanwege de nieuwe testmethodes voor de co2 :)
De BMW m3 stopt met productie vanwege die regel. De Mercedes glc hybrid komt ook met een vernieuwde motor. Toch allemaal benzine modellen. Allemaal om die filter

MaxN

Donateur
J
De BMW m3 stopt met productie vanwege die regel. De Mercedes glc hybrid komt ook met een vernieuwde motor. Toch allemaal benzine modellen. Allemaal om die filter
ja maar de M4 krijgt het weer wel.
En veel merken zullen partikelfilters moeten plaatsen op “dikke” motoren om de uitstoot binnen de perken te houden.

leon-cupra

Forumguru
Das 1 Vd mogelijke opties na de rs ja. Of de golf R of nog een paar. Maar komt er geen 4x4 dan ga ik geen rs meer nemen
absoluut mee eens. Hier net hetzelfde. Indien 4x4 en hoog vermogen niet mogelijk is (financieel of niet aangeboden door het merk) wordt het terug iets normaal van 150pk.

En al de vRS-rijders die het wheelspin-gedrag "aanvaarden" hebben wss dan hun roze bril nog op. Eigen kind, schoon kind zeker.
En wheelspin plezanter dan normaal kunnen rijden? Donker roze bril. Als je een uitdagend/spannend weggedrag zoekt, moet je een achterwielaandrijving kopen en zeker geen vRS

dirkie996

Forumguru
Ik ben nog heel tevreden van m’n RS.( wat wil je na pas 13K gereden te hebben).
Als ik op pensioen ga, zou ik eventueel opteren voor ‘n Scout-versie met 1.8tsi en dsg. Wil dan in de winter vaker op reis gaan naar Andorra. Of het zou moeten zijn dat er zwaardere benzineversies van de Karoq zouden komen en met 4x4

philippe bakker

Forumguru
Ik ben nog heel tevreden van m’n RS.( wat wil je na pas 13K gereden te hebben).
Als ik op pensioen ga, zou ik eventueel opteren voor ‘n Scout-versie met 1.8tsi en dsg. Wil dan in de winter vaker op reis gaan naar Andorra. Of het zou moeten zijn dat er zwaardere benzineversies van de Karoq zouden komen en met 4x4
heb je daar je geld geparkeerd ?

Bovenaan Onderaan