leon-cupra
Forumguru
ik ben ook wel nog steeds blij met de vRS, maar k zou het nooit meer opnieuw kopen in dezelfde configuratie, lees zonder 4x4.Ik ben nog heel tevreden van m’n RS.( wat wil je na pas 13K gereden te hebben).
Als ik op pensioen ga, zou ik eventueel opteren voor ‘n Scout-versie met 1.8tsi en dsg. Wil dan in de winter vaker op reis gaan naar Andorra. Of het zou moeten zijn dat er zwaardere benzineversies van de Karoq zouden komen en met 4x4
Ritje met mijn broer zijn golf R heeft mij absoluut overtuigd van hoog vermogen en 4x4. Het volle vermogen kunnen gebruiken in alle (normale) omstandigheden, daar koop je tenslotte dergelijke wagen voor. Ik heb mijn wagen gekocht op een moment dat het weer perfect was. Daarnaast het feit dat het op dat moment nog niet mijn wagen was, pers je niet al het vermogen eruit. En dan heb je uiteraard geen wheelspin. Wawww-gevoel is uiteraard aanwezig als je van 170 naar 220pk gaat en zeker van handbak naar dsg, Had ik mss een testrit geregeld bij d'ieteren of een dealer had ik mss nu niet met een vRS gereden. Maar zolang we hem hebben gaan we er met momenten nog serieus van genieten (en in de zomer er iets meer met rijden). Kickdown geeft een zware kick alhoewel het al geleden is van de zomer dat we dit nog gedaan hebben.
Volgende hier zal wss geen skoda meer zijn denk ik. Niet omdat ik ontevreden ben van skoda maar gewoon realiseren van dromen: audi TT staat al jaren op de whishlist of één of andere cabrio. SUV-type ben ik (nog) niet aan. Of mijn professionele carierre zou een enorme wending moeten nemen (eerste plannen zitten in mijn hoofd, echter nog niet het moment om ze te realiseren) en de vRS zou wel eens kunnen vervangen worden door een bestelwagentje