Octavia III RS

Rofffel

Forumguru
Zag dat dit digitale instrumentencluster ongeveer 900 euro kostte (Passat/Golf etc.) en dat het daarna een kwestie is van plug and play (wss activeren in de BCM).
Ben benieuwd of dit al lukt op het 2015 model.
Ik blijf het internet afspeuren om te kijken of men ergens de gok durft te wagen.

Witte76

Forumguru
Euh ???? Eindelijk deftig full power kunnen vertrekken ??? Nu gaat dat niet. Ook in de regen full power kunnen vertrekken ... tis gene vrouwen auto he. Hebben dinges zijn leuk maar bijzaak voor mij. Voor mij moet hij goed rijden
Volledig mee akkoord, als de superb 4x4 280pk al bestond toen ik mijne kocht was het gegarandeerd die geworden... Binnenkort vooraan michelin pilotsport 4s opleggen en prokit van eibach. Hopelijk word het dan iets beter met de tractie...

Tuner111

Forumguru
Volledig mee akkoord, als de superb 4x4 280pk al bestond toen ik mijne kocht was het gegarandeerd die geworden... Binnenkort vooraan michelin pilotsport 4s opleggen en prokit van eibach. Hopelijk word het dan iets beter met de tractie...

met de 280 pk superb al meedere keren gereden en ikzelf vindt er een fluit aan :) veel liever onze rebelse VRS :D

Bovenaan Onderaan