Vraagje, iemand die weet of een velg van 8x18 ET39 en band 235/50/18 past op Octavia Rs?
Welk naafgat hebben deze?
Het is algemeen geweten dat je "piraatstukken" kan kopen die eigenlijk hetzelfde zijn als de skoda-onderdelen, enkel ontbreekt het skoda-logo. Het is algemeen geweten dat onderhoud duurder is bij de dealer dan bij een onafhankelijke garage, en nog goedkoper als je het zelf doet. Dus waarom dan achteraf komen zagen over je factuurJij vindt dit dus niet schandalig ??? Dezelfde schijven kan men ,niet gemonteerd weliswaar, kopen voor 56 euro het stuk.
Wat heeft dit met een RS rijden te maken ?
De remblokken kosten inderdaad 220euro .
Thx MaxN!Naafgat is 57 uit mijn hoofd. Maar de bandenmaat is wel te groot. Dat is normaal een 225/40/18 voor 18”. Dus grotere wielomtrek.
De ET-waarde zorgt er voor dat je wiel 12mm naar buiten komt.
Thx MaxN!
57,1 mm diameter om precies te zijn.
Banden omtrek even berekenen met een tool via Google; "bandenomtrel berekenen".
Vorig jaar hebben er in polen ook al 4x4 ingezet. En dan met een gigantisch vermogen erbijAls de originele blok niet goed genoeg meer is zullen er wel 4tractie van maken zeker?
Als de originele blok niet goed genoeg meer is zullen er wel 4tractie van maken zeker?
Even toelichten
RS3 5 cilinder blok, DQ500 DSG 7 , audi quattro. en dit allemaal onder een geheel eigen ecu
doel rond de 600 pk
Hey, wij overwegen een skoda octavia RS te kopen, maar we twijfelen nog een beetje, hoe zit het juist met het verbruik? ik heb al gehoord van 10l/100km maar ook al van 7l/100km. wat zijn jullie ervaringen? de andere optie is de superb in 1.5 of de octavia in 1.5. we zouden wel voor de combi opteren.
alvast bedankt
Hey, wij overwegen een skoda octavia RS te kopen, maar we twijfelen nog een beetje, hoe zit het juist met het verbruik? ik heb al gehoord van 10l/100km maar ook al van 7l/100km. wat zijn jullie ervaringen? de andere optie is de superb in 1.5 of de octavia in 1.5. we zouden wel voor de combi opteren.
alvast bedankt