Ik begin het te kunnen Bekijk bijlage 71829
Das inderdaad de reden ! Anders kan ik mij niet inhoudenIk denk dat je niet anders kon dan zuinig rijden want je ging misschien niet thuis geraakt zijn als ik uw benzinepeil zie!
Das inderdaad de reden ! Anders kan ik mij niet inhouden
Aja !!! Da hou ik echt geen naftbak uit se ! Of de grote baas zit mee in de autoEn toch maar 438km op een tank, dus de rest is wel tegen "normaal" verbruik gegaan
Bij mij ook op vakanties.dan denk ik altijd dat hij kapot isIk heb de eco stand nog nooit gebruikt. Misschien volgend verlof eens uittesten, op weg naar Andorra.
Aja !!! Da hou ik echt geen naftbak uit se ! Of de grote baas zit mee in de auto
De mijne wordt inderdaad betaald door mijn bakkerij. En moest ik een TDI genomen hebben had ik 3000 euro per jaar profijt maar anderzijds ben ik de enige bakker met een Skoda. Op een bakkersvergadering leggen ze bijna een pot samen voor mij uit medeleven.bij 30k per jaar rijden kan een wat rustigere rijstijl je al snel 1500,- tot 1800,- voordeel opleveren. voor mensen met een tankpas natuurlijk niet relevant maar er zijn ook mensen zonder deze magische pas
Met winterbanden heb ik daar eigenlijk nog nooit problemen mee gehadIk gebruik alleen eco in de sneeuw en met start/stop uit. Kwestie van vooruit te geraken dan
Met winterbanden heb ik daar eigenlijk nog nooit problemen mee gehad
Strooien ze niet bij jou ? Dat heb ik hier nog nooit gezien seJe moet dan keer in 15cm sneeuw rijden en vertrekken op een helling. Ook met winterbanden heb ik probleem anders.
Is de laatste keer geweest dat ik deze modus gereden heb.Ik zal eens op eco modus naar huis rijden. Ben benieuwd of dit echt scheelt.
Strooien ze niet bij jou ? Dat heb ik hier nog nooit gezien se
bij 30k per jaar rijden kan een wat rustigere rijstijl je al snel 1500,- tot 1800,- voordeel opleveren. voor mensen met een tankpas natuurlijk niet relevant maar er zijn ook mensen zonder deze magische pas
( en dan hebben we het nog niet eens over de overige extra slijtage van remmen, banden etc )
Voordat alle RS heren nu meteen in de pen klimmen, lees dit bericht vooral met een grote knipoog
Hij woont dan ook op een plaats waar ze dat regelmatig vergeten maar alles is nu beter sedert hij nu bij grootmacht Aalter behoort