Tuner111
Forumguru
Mooi man!
Snelle test met de Golf
Mooi man!
Snelle test met de Golf
Had eerst iets van hmmm mssn nog een stage 2 of 3, maar denk dat ik het bij een andere catback en eventueel intake motorisch ga laten om de sound op orde te krijgen.
Dat is echt iets voor jou. Golf R variant. Ruimte, snelheid en gripEn op hoeveel pk staat die ? Want hallo seg !
Ja das waar. En dutry heeft er bijna altijd staan Hoewel ik ook wel ooit eens een 6 cil wil hebben.Dat is echt iets voor jou. Golf R variant. Ruimte, snelheid en grip
En met stage 1 mogen er veel sportwagens naast jou staan. Winnen gaan ze niet.
Ja das waar. En dutry heeft er bijna altijd staan Hoewel ik ook wel ooit eens een 6 cil wil hebben.
Er zijn mannen met een vrouw hégewoon er voor gaan philippe
Variant heb ik nog niet veel zien staan bij dutry.Ja das waar. En dutry heeft er bijna altijd staan Hoewel ik ook wel ooit eens een 6 cil wil hebben.
Maar das een hele hele speciale se !Variant heb ik nog niet veel zien staan bij dutry.
Toch wel lekker https://www.dutrycars.be/nl/wagen/volkswagen-golf-wvwzzzauzgp556677
Maar 50.000euro .... waar gaat het naar toe ...
Yep. Ik moet 5 jaar met dezelfde auto doen. Zit aan 3 nu . Ze laat me wel redelijk mijn gang doen qua keuze.Er zijn mannen met een vrouw hé
Tip, verkoop je bakkerij en start een autohandelYep. Ik moet 5 jaar met dezelfde auto doen. Zit aan 3 nu . Ze laat me wel redelijk mijn gang doen qua keuze.
Had het idd achteraf gezien maja dan nog ....Maar das een hele hele speciale se !
Witte rook is meestal water. Kan koelwater zijn, maar ook water wat in je uitlaat is gecondenseerd. Dan zou het bij goed warm rijden weg moeten zijn.Bij volgas witte rook uit de uitlaat, bij continue snelheid 'normaal'. Verder geen foutmeldingen op de boardcomputer, lijkt wel vermogen te missen (echter 6 weken niet zelf in de auto gereden). Wat kan dit zijn? Op internet lees ik alleen 'lekke koppakking', echter afgelopen maand geen koelvloeistof verbruikt..
Ja klopt maar er zijn ook vrouwen bij die niets bij die man hebben te vertellen.....Er zijn mannen met een vrouw hé
Bij deze temperaturen is het normaal dat je wat damp ziet uit de uitlaat.. Zou hem is goed warm rijden en dan is een paar keer goed de sporen geven.. Ben je zeker dat alle vocht uit de uitlaat is..Bij volgas witte rook uit de uitlaat, bij continue snelheid 'normaal'. Verder geen foutmeldingen op de boardcomputer, lijkt wel vermogen te missen (echter 6 weken niet zelf in de auto gereden). Wat kan dit zijn? Op internet lees ik alleen 'lekke koppakking', echter afgelopen maand geen koelvloeistof verbruikt..
nog een eventuri inlet en dan een turbo inlet en outlet voor de sound en dan nog een lekkere catback en je hebt meer dan genoeg