De mijne schakelt van 4 naar 5 op 205 km/uGrappig om te zien dat de versnellingsbak verhouding van de RS zoveel anders is dan die van de Cupra.
De Cupra valt terug naar ongeveer 5300 toeren bij opschakelen van de 3 naar de 4 en de RS 4400. Verder trekt de RS door in de 4 naar 200 en de Cupra schakelt nog naar de 5.
@Kurtje of had je dit laten aanpassen?
Grappig om te zien dat de versnellingsbak verhouding van de RS zoveel anders is dan die van de Cupra.
De Cupra valt terug naar ongeveer 5300 toeren bij opschakelen van de 3 naar de 4 en de RS 4400. Verder trekt de RS door in de 4 naar 200 en de Cupra schakelt nog naar de 5.
@Kurtje of had je dit laten aanpassen?
Van 100 naar 200 in 9 sec ???? What the fuck !De motor en versnellingsbak waren aangepast door DVX...
Kon alleen maar zeggen dat hij enorm hard ging VBOX en draggy metingen van Cupra's met deze vermogens liggen tussen de 8.5-9 seconden.
van de zomer in duitsland eens mijne filmen is denk ik bijna zelfde als @Kurtje de zijne
Ja zou je eens moeten meten, denk dat je wel nog wat trager zal zijn.
Scheelt nog een 60pk en 100nm tussen mijn vorige Cupra en jouw Rode Baron.
Ga dat nog eens met mijn R opnieuw doen, heb het gevoel dat hij zo snel is als de Cupra omwille van de 7bak die erin zit.
Scheelt een 25pk en 50nm met de Cupra, voorlopig nog
Ja inderdaad, 8.4 om juist te zijn verified meting met een *VBOX (Leon Cupra stage 2 door DVX)Van 100 naar 200 in 9 sec ???? What the fuck !
Jazeker!!! Ringrit ff allemaal achter elkaarVan de zomer eens doen
Waarschijnlijk van 0 vertrokken en doorgetrokken? Want dan heb je al turbodruk en da scheelt een seconde
Vbox meting Cupra Stage 2+