Tuner111
Forumguru
Vbox meting Cupra Stage 2+
zeer zeer netjes waar is die stage 3 bij me
Vbox meting Cupra Stage 2+
Das ne Porsche killerzeer zeer netjes waar is die stage 3 bij me
Das ne Porsche killer
Waarschijnlijk van 0 vertrokken en doorgetrokken? Want dan heb je al turbodruk en da scheelt een seconde
is bvb bijna even snel als een nieuwe 850I xdriveDas ne Porsche killer
Ja maar met bv mijn filmpje is dat van wanneer ik aanga aan 100. Moest ik dus van 0 naar 200 trekken gaat die 100-200 sneller zijnEen 100-200 meten ze altijd al rijdend hoor toch? Deze is gewoon op de Duitse snelweg gedaan, rond de 75-80 begonnen en doorgegaan … Turbodruk heb je vrijwel onmiddellijk op lage toeren al eh. Of als je LC gebruikt gaat hij de druk ook opbouwen.
Ja maar met bv mijn filmpje is dat van wanneer ik aanga aan 100. Moest ik dus van 0 naar 200 trekken gaat die 100-200 sneller zijn
wordt zoiets Bram
Ergens rond de 11seconden is een mooie tijd
Ja alles rapper dan de mijne is keikeikei rap . Grapje seidd wat toch al zeer snel is
das 11 secDe BMW M140i. Zal ook eens een keer filmpje maken van 0-250 op teller.
das idd al heel rap. jij doet de 100-200 sneller dan velen de 0-100Zoiets ja. Mss win ik nog 0.2 seconen als ik vanaf 80 volgas geef en de turbodruk al optimaal is vanaf 100.
Ik ben wel eens head to head gegaan met een stage 2 cupra (412 pk) en die was net een tikje sneller). Overigens kan de M140i heel makkelijk richting 450/460 pk getuned worden, maar die laat ik aan me voorbijgaan. Ik vind de auto echt al snel genoeg. Wat bij deze motor vooral indruk maakt is het koppel (591 nm gemeten op rollerbank bij 2300 toeren).
Kan doen inderdaad, iedere auto heeft natuurlijk een andere OEM koelcapaciteit. Bij de RS is die redelijk op orde voor vermogens bij een goede stage 2. Tuurlijk ga je in de zomermaanden wel winst boeken met een goede koeler.