Kurtje
Forumguru
Had het idd achteraf gezien maja dan nog ....
Knap kleurke voor een R
Garage Coox Heb hem irl al gezien en is inderdaad een super dik kleurtje!!!
Had het idd achteraf gezien maja dan nog ....
Knap kleurke voor een R
Als je geen stage 2 doed is da geen probleem hè Kurt.. Wie weet steek ik deze ook ooit nog isDie Eventuri steekt inderdaad mijn ogen uit Vooral de sound dat da ding voorbrengt is echt geweldig om te horen!
Alleen het prijskaartje eh
Staat daar al een redelijke tijd te koop zeker?Garage Coox Heb hem irl al gezien en is inderdaad een super dik kleurtje!!!
Als je geen stage 2 doed is da geen probleem hè Kurt.. Wie weet steek ik deze ook ooit nog is
Ja inderdaad, al een 6-7 maanden... De wagen kwam net binnen toen ik mijne had gekocht.Staat daar al een redelijke tijd te koop zeker?
Das het probleem ik weet nog niet 100% waar ik naartoe wil
Bij volgas witte rook uit de uitlaat, bij continue snelheid 'normaal'. Verder geen foutmeldingen op de boardcomputer, lijkt wel vermogen te missen (echter 6 weken niet zelf in de auto gereden). Wat kan dit zijn? Op internet lees ik alleen 'lekke koppakking', echter afgelopen maand geen koelvloeistof verbruikt..
Dit doet mijn auto ook. Deze heeft natuurlijk een hele tijd stil gestaan en wordt op dit moment ook niet gebruikt voor lange ritten. Ik ga ervan uit dat het gewoon een combinatie van het weer en vocht in de uitlaat is.
Het lijkt vandaag weer minder te zijn, morgen weer langer stuk rijden. Even kijken hoe die dan is
mijn gedacht.. stage 1 + de enventuri en nog enkele andere sound mods en uwe r is af
Denk dat ik het ook zo ga doen.
Intake
Catback met kleppen op maat
Voorlopig een setje spacers op de Pretoria velgen, volgend jaar een setje velgen.
En hij is helemaal af
Ben benieuwd of het minder is? Mijn auto rookt ook aardig en bij vol gas altijd. Mijn achterruit slaat dan meteen helemaal dicht. Moest op en neer naar Oostenrijk ook koelvloeistof bijvullen. Kan dit er iets mee te maken hebben?Het lijkt vandaag weer minder te zijn, morgen weer langer stuk rijden. Even kijken hoe die dan is
Ben benieuwd of het minder is? Mijn auto rookt ook aardig en bij vol gas altijd. Mijn achterruit slaat dan meteen helemaal dicht. Moest op en neer naar Oostenrijk ook koelvloeistof bijvullen. Kan dit er iets mee te maken hebben?
Ruik niks geks, en het was geen 0,5 liter. De vloeistof zat ongeveer 1,5 cm onder het streepje "minimum". Ik ga het even in de gaten houden en anders langs de dealer. Er zit inderdaad nog garantie op. De auto is overigens van April 2018 .