Octavia III RS

s-line

Forumguru
Mooi hoor, als je auto stil staat is het het mooist als hij achter iets hoger staat , want als je dan rijd ligt hij mooi "recht" omdat de kont dan iets naar beneden gedrukt wordt. Want anders hangt hij tijdens het rijden op zijn "gat"! En dat ziet er niet uit!

• Leuk
Waarderingen: CDK
Iemand RS zonder zwart design pack? Vroeg me af hoe de raamomlijstingen er dan uitzien. Is het dan de kleur van de auto? Ben er na korte tijd wel achter dat die van het pack zeer krasgevoelig zijn (waarschijnlijk dan ook de andere onderdelen van het pack).

VWim

Forumguru
Raamlijsten zijn altijd zwart kunststof, ongeacht of er sprake is van een "black-pack" en dat is inderdaad krasgevoelig.

VWim

Forumguru
Met black magic bedoel je de delen die met lak zijn gespoten? Dat zal harder (en dus minder krasgevoelig) zijn dan de glanzende kunststofdelen zoals de b-stijlen.

@VWim Foutje ;) Dat is natuurlijk een van de lakken zelf. Ik denk dat het piano zwart is. Lijkt een beetje op zwart glimmend glas.

@Spector Succes met je afwegingen. Mijn vorige RS was 2 jaar oud. Kreeg goede deal en heb toen de knoop doorgehakt. Anders was ik door blijven rijden.

Laatst bewerkt:

Mettes

Forumguru
Succes,prachtige wagen.
Wat was nu de uiteindelijke leveringstijd vanaf bestelling.
PS.Het wachten wordt weer een beetje moeilijker voor mij.

Bovenaan Onderaan