Octavia III RS

blokart

Senior Member
Blauwe is gephotoshopt zie de geperforeerde schijven en andere remzadels, mistlampglazen zien er ook anders uit maar wel my style

keesd

Lid
"Er kennt sich gut aus."
Het lijkt hem wel erg makelijk af te gaan.
De auto vóór de O3 RS klinkt trouwens ook wel lekker...

lugolux78

Forumguru
@lugolux 78 :RS op de Nürburgring.... Natte droom :)??????

Als ik uw configuratie bekijk,had u volgens mij een RS gehad voor dezelfde prijs.

Mee eens maar ik moet beetje op de centjes letten, fiscale waarde van auto is dikke 10 mil onder RS en met 20%.scheelt n kleine 200 euro per maand. Bijtelling terreur... :arghh:

Mettes

Forumguru
Inderdaad Joske,alhoewel de lease-rijder in Belgie dit ook deels kent als voordelen alle aard.
Deze bedragen liggen in Belgie echter niet zo hoog.

rd-autofan

Nieuw lid
Hij is er! Afgelopen vrijdag (14-02) gehaald. Wel was eea nog niet klaar (ze waren vergeten de letters eraf te halen:banghead:, zie ook plaatje en hij stond nog niet in de "afleveringsruimte") en moesten we helaas ff wachten want de verkoper was nog met een klant bezig. Maar om 18u konden we eindelijjk in de zeikende regen (ik kan gelijk weer wassen) en in het donker naar huis toe rijden....weinig lol dus:cry:.

Vandaag maar een ritje naar Friesland gemaakt waar je zowat uit je kleren woei en dus gelijk de windgevoeligheid kunnen "testen" (viel erg mee tov van onze voorganger de ALTEA XL).

Bijgaand wat "mobiel plaatjes"/impressie avn afg. vrijdag. Meer plaatjes volgen later....(moet het ff wat beter weer zijn).

proficiat met uw nieuwe rs tsi

en hoe is bij het verbruik ???
en lang moeten wachten op uw rs

Skoda_Fan

Actief lid
Ja natuurlijk pics in media: http://www.skodaforum.nl/forum/media/users/ap-kuiper.1364/

We hebben de auto 09-nov-13 besteld en 14-feb-14 gehaald (dus levertijd net 3M). Hij was eigenlijk al 3 wkn eerder beschikbaar, maar voor ons was 14-feb een mooie datum :jaja:

Ondertussen een kleine 1400km gereden en kan eindelijk wat doorrijden en trekken.
Verbruikt ca.9l/100km. Dus valt wel mee (merendeel kortere ritten). Over een maand met familie naar Parijs, dus dan eens echt genieten van deze heerlijke auto. Wel wat kleine kwaliteits issues (zie eerder gemeld), maar daarvoor gaat hij nog even terug naar dealer (voor 2 dgn).

Extra aangebracht: RVS voetensteun links, bagagebak onder bestuurdersstoel, RS instaplijsten achterportieren, geluidscherm onder motorkap, kap op motor inlaat, wiel slotbouten en inlay in de handle van de stoelhoogte versteller.
In bestelling: Zwarte zonnebrilhouder (ipv handgreep) bij bestuurder, multifunctionele "bak" onder rolhoes (kofferbak), transperante beschermfolie achterbumper.

Laatst bewerkt:

Skoda_Fan

Actief lid
Toevallig iemand die weet of er inderdaad met MY2015 een afgeplat stuur in de RS komt?
Bijgaande foto vond ik op het net. In onze Polo hebben we een Blue GT stuur laten zetten en dat stuurt echt fantastisch. :jaja:
Ik zou graag zo 1 in onze RS willen hebben, maar de knopjes etc komt niet overeen (qua functie etc).

Bijlagen

• RS MODEL 2015 stuur.jpg
    RS MODEL 2015 stuur.jpg
    29,1 KB · Weergaven: 71
  • volkswagen_polo_bluegt_06.jpg
    volkswagen_polo_bluegt_06.jpg
    163,4 KB · Weergaven: 70

fastpeter

Forumguru
@ap.kuiper mooi mods die je hebt gedaan heb zelf een paar weken geleden ook in paar mooie tweaks gedaan waarvan een paar met foto toe gelicht.

- Comfort verlichting aangepast in de spiegels, standaard 5W5 gloeilampje wat wel wat licht geeft maar valt niet echt op, nu een speciale aangepast unit met SMD CMD HIGHPOWER LED , de origineel unit waar een gloeilampje in gaat wordt compleet vervangen door een perfect in vorm nagemaakt unit zoals boven beschreven.
Resultaat is echt mega super veel licht (WIT) echter om te vervagen best wel een klus heel de spiegel moet uit elkaar ...je moet weten wat je doet daar bij geloof me. (staat een tutorial hier op het forum)

- Voet rust nu in RVS net als de gas en rem pendaal, dit was in ons land of zoals in vele meer niet te krijgen.
- Plafond verlichting ook door complete led bar vervangen (ook geen gemakkelijke klus) heel de unit moet uit elkaar ook het glaasje omdat de unit groter is dan het gat waar normaal de W5W lampje door gaat.
- Kofferbak verlichting (2 units) vervangen door HIGH power 16 LED SMD exemplaren echt super mooi veel wit licht zal nog een foto maken.

Bijlagen

• 2014-03-01 13.50.01.jpg
    2014-03-01 13.50.01.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 79
  • 2014-03-02 19.14.45.jpg
    2014-03-02 19.14.45.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 81
Bovenaan Onderaan