Octavia III RS

Tom RS

Forumguru
Dat zou goed nieuws zijn, maar ik heb de indruk dat de wachttijden in België al bij al vrij goed meevallen in vergelijking met de buurlanden. Ik heb mijn RS TDI Combi begin maart 2014 besteld en de bestelbon vermeldt als indicatieve leveringstermijn "midden juni tot midden juli 2014". In Duitsland en het VK is er sprake van meer dan 7 maanden wachttermijn.

Ik wil de pret nu niet bederven, maar op mijn bestelbon stond oktober vermeld en uiteindelijk begonnen ze te spreken over midden mei... Wat er op de bestelbon staat kan nuttig zijn voor als jij je poot wil stijf houden als het nodig zou zijn, maar wat betreft levertermijn trekken ze zich er niet veel van aan hoor.

Net nog contact gehad met garage, zou een 2de maal een spoedaanvraag zijn geplaats voor mijn wagen.
Uiterlijk morgen zou er meer nieuws moeten zijn van fabriek ivm met productiedata.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Volgens mij ook niet, maar heb ondertussen al wel wat onderhandelt over vergoedingen en extra opties, dus ik vermoed wel dat ze nu ook willen dat het ophoud en de auto gewoon zo snel mogelijk geleverd kan worden

• Leuk

Tom RS

Forumguru
Zo'n spoedaanvraag bestaat zeker wel (ze noemen dat prioritair zetten). Het rare is wel dat dat twee maal zou moeten gebeuren... In mijn geval reed ik binnen de drie weken na het prioritair zetten met mijn RS.

In mijn geval isdit nu de 2de keer.

ste beurt valt nog mee, rijd nu reeds met vervangwagen zonder kosten vanaf half december, extra cash korting van €500 en canton muziekinstallatie gratis (terugbetaalde optie), dus hier heb ik wel wat druk moeten uitoefenen

• Leuk

blokart

Senior Member
Dealer belde zonet dat de wachttijd er bijna opzit staat nl in hun ondergrondse garage, ga morgen een kijkje nemen en zal volgende week worden geleverd, nu nog uitmaken wat ik met de 1200€ korting ga aanschaffen die ik heb verkregen voor de extra wachttijd.

ertromp

Forumguru
Dealer belde zonet dat de wachttijd er bijna opzit staat nl in hun ondergrondse garage, ga morgen een kijkje nemen en zal volgende week worden geleverd, nu nog uitmaken wat ik met de 1200€ korting ga aanschaffen die ik heb verkregen voor de extra wachttijd.
Postenmaar die foto's morgen! Moeten we je nog van tips voorzien voor die 1200 euri :D

Bovenaan Onderaan