Octavia III RS

RaceVrs

Banned
Zijn ook niet duur trouwens! En ze zijn exact dezelfde maat (breedt 7.5j et51) als orginele. Zien er best dik uit zo onder de wagen.

s-line

Forumguru
Zoals de witte vind ik de octavia de goede kant op gaan! Zo zou ik toch gaan twijfelen om er een aan te schaffen.

Tom RS

Forumguru
@robbierob : Standaard set van Eibach voor de Rs combi. Bij mijn weten is er maar 1 officiële kit van Eibach (je moet goed lezen in de technische omschrijving op de site: het moet die zijn voor een onafhankelijke achterophanging). De verlaging is vooraan bijna 3 cm en achteraan bijna niets, maar ik vind het lekker zo. Op het forum hier circuleert ook nog de set van Antera. Die verlaagt vooraan wat minder, maar achter evenveel als voor. Geeft een iets ander uitzicht, maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak.

RaceVrs

Banned
Hou het bij de Orginele van Eibach, heb veel contact gehad met ze. @tomRS. Wel is gezien als je rijd hoe je wagen dan staat? Ik weet het al.. Perfect!

Tom RS

Forumguru
Ja, dat klopt: bij het vertrekken wordt het gewicht naar achteren verplaatst en zakt de auto dus een beetje door de veren, waardoor hij perfect recht ligt.

Bovenaan Onderaan