Octavia III RS

blokart

Senior Member
Postenmaar die foto's morgen! Moeten we je nog van tips voorzien voor die 1200 euri :D
Heb al enkele ideeetjes: Led plaatverlichting achteraan, Mdi kabel, multifunction pocket, rubber matten, kofferbakmat,vuilnisbakje, multimediahouder, eventueel een paar turin's voor de winter dus zoals je ziet al enige zaken die nuttig kunnen zijn, moeten helaas wel officiele skoda spullen zijn.

lugolux78

Forumguru
Ik moet dan ook maar gaan onderhandelen... Maar dealer kan toch niks of nauwelijks iets aan vertraging doen? En wat was nodig voor spoedorder?

RaceVrs

Banned
€1200 is echt een knap getal. Dat krijg ik ook niet voor elkaar. Mijn "voordeel" ligt nu op ongeveer.. €400,-. Ik ga nog een poging wagen dit rons de €800,- te krijgen. Dealer kan er weinig aan doen inderdaad, ga ook goed om met het personeel dus ga niet al te moeilijk doen, maar zaken zijn zaken.

blokart

Senior Member
Dealer belde zonet dat de wachttijd er bijna opzit staat nl in hun ondergrondse garage, ga morgen een kijkje nemen en zal volgende week worden geleverd, nu nog uitmaken wat ik met de 1200€ korting ga aanschaffen die ik heb verkregen voor de extra wachttijd.
Vandaag even gaan kijken maar kreeg de leuke mededeling dat het maar om €600 korting gaat ipv €1200
foutje gemaakt dealer??????

net bericht gekregen van garage. wagen heeft definitieve productieweek 18.
Zal dus rijden worden week 20. einde is in zicht, eindelijk. Totale tijd zal 6 maanden wachten zijn geweest !

• Leuk
Waarderingen: CDK

fastpeter

Forumguru
Kijk het lange wachten word beloond
Inmiddels 5000 km met de rs TDI gereden en de motor komt langzaam meer los verbruik gemiddeld combineert 1 op 17 en soeplese is enorm je gaat er van genieten
De dsg is super fijn / verfijnd schakelt snel of soepel allemaal in te stellen via rs performance mode selectie
Laat de foto's maar komen

Skoda_Fan

Actief lid
Iemand toevallig dit opgevallen: "Illuminated door handles inside"?
Staat op Skoda-Auto website. Mss iets nieuws voor het nieuwe modeljaar (MY2015)?
Ik heb het niet, :( maar dat betekent niet dat het erin zou kunnen:jaja:

@Frenk21: Aangezien jij zo'n beetje de nieuwste RS hier hebt, kan jij eens kijken? En natuurlijk nog gefeliciteerd met je RS. Veel rij plezier (gaat vast lukken)!!

Bijlagen

• RS illuminated door handle.jpg
    RS illuminated door handle.jpg
    95,7 KB · Weergaven: 67

Frenk21

Forumguru
Er zitten inderdaad led lampjes achter de deurgrepen. Ze zijn niet zo fel als in de Superb, maar net genoeg om in het donker goed te zien waar de grepen zitten.

ertromp

Forumguru
Wellicht nog een idee voor onder je O3 RS een schroefset:

index.php

index.php

index.php

index.php

Onze Oosterburen weten er wel raad mee met die onderstellen :D

Bovenaan Onderaan