Octavia III RS

Desperado

Forumguru
Ziet er allemaal erg netjes uit. En heel verstandig om wintermatten te gebruiken :D
Voordeel van op sokken/of blote voeten rijden is dat het gevoel veel directer is.
Doe ik zomers ook wel eens.

Toevallig iemand die weet of er inderdaad met MY2015 een afgeplat stuur in de RS komt?
Bijgaande foto vond ik op het net. In onze Polo hebben we een Blue GT stuur laten zetten en dat stuurt echt fantastisch. :jaja:
Ik zou graag zo 1 in onze RS willen hebben, maar de knopjes etc komt niet overeen (qua functie etc).

Schijnt er inderdaad aan te komen voor het nieuwe modeljaar. Werd mij verteld door de dealer.

Net te horen gekregen dat er voor belgië een heleboel veranderingen in de planning zouden gaan plaatsvinden ivm met productie. Dit zou in de positieve richting zijn. Woensdag zou hier meer concreet nieuws over moeten zijn.

We blijven hopen dat er wat naar voren geschoven zal worden in de productie.

Reno

Nieuw lid
Dat zou goed nieuws zijn, maar ik heb de indruk dat de wachttijden in België al bij al vrij goed meevallen in vergelijking met de buurlanden. Ik heb mijn RS TDI Combi begin maart 2014 besteld en de bestelbon vermeldt als indicatieve leveringstermijn "midden juni tot midden juli 2014". In Duitsland en het VK is er sprake van meer dan 7 maanden wachttermijn.

Viel me trouwens op bij het zien van de foto's van @fastpeter in het Eibach topic, dat mijn RS geen parkeersensoren (meer) in de spatborden heeft (kan natuurlijk bij alle andere recent gebouwde uitvoeringen ook zo zijn). Anderen dit ook opgevallen?

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan