Octavia III RS

sitechris

Donateur
De grijze kleur vind ik wel gaaf bij de RS. Skoda Center Utrecht heeft ook een demo in die kleur rijden. Ziet er IRL echt gaaf uit!

Gieliovd

Forumguru
Heel netjes. Hel apart en daar houd ik wel van
Inderdaad, strakke bak!

Paar dingen:
- wat is er met de mistlampen gebeurd, die heb ik niet in deze vorm! RS specifiek?
- Uitlaten zien er een beetje uit alsof ze vrijdagmiddag voor het bord stonden met dorst en dachten "eeehm, ja, knippen en plakken dan maar".

Zou hem wel willen ruilen hoor ;)

fastpeter

Forumguru
Rs heeft speciale mistlampen dit zijn 2 units in een behuizing 1 voor mistlampen en 1 voor bochtverlichting
Werkt mooi en smoelt goed !!

Spector

Forumguru
Heel mooi, kleur is niet helemaal mijn ding maar staat hem erg goed.
Ga toch volgende week nog maar eens bij de dealer langs :)

Frenk21

Forumguru
Vandaag mail van Skoda ontvangen. Mijn RS wordt week 12 gebouwd en week 14 bij de dealer geleverd:yeehaa:.
Als hij er net zo goed uit ziet als de van Skodalux ben ik verry happy.

Frenk21

Forumguru
@Antera , niet meer gelukkig heeft lang genoeg geduurd. Misschien dat ik nig wel ff contact met je opneem om wat kleine dingetjes te wijzigen, zoals bijv. needlesweep en aanpassen LED voorzijde bij richting aan geven.

Frenk21

Forumguru
@Tom RS , OK, dat wist ik niet. Heb er alleen nog maar in gezeten en nooit de mogelijkheid gehad een proefrit te maken voordat ik hem bestelde.

fastpeter

Forumguru
@Frenk21, Needlesweep heb je standaard maar er zijn nog veel meer handige en mooie opties mogelijk dus kijk maar eens in het VAGcom toppic, levering is heel snel wanneer had je hem besteld die van ons heeft ruim 3,5 maand geduurd dus de drukte is voor bij. even wachten nog !!

RaceVrs

Banned
Drukte voorbij? Ik wacht vanaf oktober en moet nog tot week 23 (voorlopige planning). Hoop dat het naar voren geschoven word.

@Gieliovd Bedankt. Mistlampen is zoals @fastpeter zegt. Wat je achterop ziet zijn gewoon sierstukken. De normale uitlaat zit er achter en is niet aangesloten op deze brede pijpen. Bij TDI is er rechts helemaal geen uitlaat. TSI wel.

@Spector Thanks. Ook nu aan het shoppen voor een nieuwe RS?

@Frenk21 Bedankt en succes met het nog even geduld hebben ;)

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan