Octavia III RS

bartvw

Forumguru
Bedankt allemaal het wachten kan beginnen had nooit verwacht dat ik ooit nog is een Skoda zou kopen.
De levertijden zijn ook aanzienlijk beter dan verleden jaar.
Auto word in week 12 gebouwd, komt week 13 in Nederland en rijden in week 14 of 15 :yeah:.

Groetjes Bart

• Leuk
Waarderingen: CDK

tib888

Actief lid
??? Eind maart begin april??? Ik heb de mijne eind januari besteld en de verwachte levertijd was toen eind mei-begin juni (Belgie) :pieker:

Joske

Forumguru
de bittere realiteit.. is dat je dikwijls toch 4 weken bij de termijn mag bijtellen dat je garaga/dealer opgeeft hoor.. ;)

bartvw

Forumguru
Onderaan in mijn offerte is dit vermeld door de dealer.
Ik heb geen haast rij nog heerlijk in mijn GTI en de inruilprijs staat vast.
En als het zo zou zijn is dat het enigste positieve in Nederland want hier zijn ze een stuk duurder.
Succes met wachten.

Groetjes Bart

Joske

Forumguru
Onderaan in mijn offerte is dit vermeld door de dealer
net zoals op de achterkant er kleine lettertjes staan dat ze de vooropgestelde levertermijn met 1/3 (of is het zelfs 2/3) mogen overschrijden zonder dat ze jou tegemoet moeten komen. (hetzij korting, hetzij vervangend vervoer oid)

tib888

Actief lid
Ik heb m'n bestelbon er eens bijgenomen en daar staat toch juni als verwachte levertermijn :cry: Het prijsverschil met NL maakt inderdaad veel goed. Ik denk niet dat jullie een RS onder de 30.000 EUR kunnen krijgen :tongue:

bartvw

Forumguru
Als ik langer moet wachten vind ik niet zo erg denk dat de dealer er meer last van heeft.
En heb nog is op de bon gekeken en het staat er echt.
Misschien dat de auto ergens tussen geschoven is maar nogmaals ik heb geen haast kan nog even sparen :).

Spector

Forumguru
Volgens offerte zou op dit moment de levertijd 7 tot 8 weken zijn op een nieuwe RS ( handgeschakeld ). Ik hoop dat hier snel de knoop doorgehakt wordt.

Bovenaan Onderaan