Octavia III

Spector

Forumguru
Overigens heb ik sinds dit weekend wel een onderdeel van de OIII in mijn O2: http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-III/Octavia-III-original-Skoda-GSM-phone-holder. Leek me handig.

ik zat me gisterenmorgen serieus af te vragen waar het voor diende toen ik even in een III zat in de showroom. Nu weet ik het haha :) een telefoonhouder... Ze hebben in de drie toch een vakje in het middenconsole voor je telefoon gecreëerd waar je ook "beter" bereik e.d. zou hebben.
 

Darkside

Forumguru
Ja klopt. Dit vakje is echter best klein (in de golf is hij groter). Maar je zou ook daar je telefoon kunnen plaatsen.
 

___JC___

Forumguru
Dat is dus iets wat mij wel stoort in mn Superb. Je hebt zo een afsluitbaar vak voor 2 bekers, maar mn BB blijft daar nooit goed in staan!
 

Darkside

Forumguru
Is officieel nog niet bekend gemaakt (zoals zoveel accessoires/opties voor de combi).
Maar ik schat 1495,-
 

Brouwer

Nieuw lid
Een Panoramisch dak voor een combi gaat rond de € 1150,- kosten en gaat vanaf week 21 in productie dus wel zullen zsm de prijzen krijgen
 

Rallye

Forumguru
zal die telefoonhouder ook passen in de S2???

Volgens mij zitten de cupholders in de Superb onder het rolluikje in de tunnel, of niet? Dan zou de dikke rand van de telefoonhouder een probleem kunnen zijn. Die zit dan op de hoogte van het rolluikje. Voor € 21,- kun je het proberen, bezorgd binnen twee dagen.
 

MY00

Senior Member
Nog wat extra plaatjes van de bouw van de combi
_HOP5164aA.jpg

_HOP5297a.jpg
 

hemi24

Forumguru
Waarom zou er een "deuk" onder het nummerbord zitten?

Waarschijnlijk om dezelfde reden waarom deze bij het huidige model ook zit..?

Meestal is het domweg wat versteviging van het materiaal, en het levert waarschijnlijk een solider geluid op bij het sluiten van de klep dan bij vlak plaatmateriaal. Misschien past er ook net een stukje rubber/kunststof achter zodat de nummerplaat minder klappert.
 
Bovenaan Onderaan