Octavia III

jalex_h

Forumguru
Zo op het eerste gezicht heeft Skoda weer een prima auto neer gezet. Ik vind het er allemaal prima uit zien.
 
Wowww... schitterende auto die er lekker dik uitziet :worshippy:
Die velgen zijn niet 100% mijn ding maar allez, zou hem daarom niet laten staan :grin:

Ook een geweldig mooie oplossing om de 2 uitlaatpijpen zo mooi weg te werken in dat diffusor-achtige onderstuk.
Doen verschillende premiummerken de laatste tijd ook (o.a. Mercedes en Lexus) en het ziet er IMHO gelikt uit.

De RS was absoluut al een model om trots op te zijn, goed om te zien dat die traditie in ere wordt gehouden en Skoda er zelfs nog een schepje bovenop heeft gedaan :xyxthumbs:
Tenminste, áls de nieuwe RS er daadwerkelijk zó uit komt te zien!
 

Darkside

Forumguru
Leuke film:

De startknop komt op mij niet echt professioneel over zo'n drukknop op de vroegere plaats van het slot.
Zelf vind ik zo'n drukknop in het dashboard geïntegreerd mooier.
Ja klopt ziet er een beetje goedkoop uit. Komt waarschijnlijk omdat het niet standaard op elk model aanwezig zal zijn.
En de auto's zonder KESSY een gewoon slot krijgen. Welke dus grote is.
Het had, ook op deze plek, wel netter weggewerkt kunnen worden.

Maar ben al blij dat het er opzit. Wil nl zelf graag KESSY hebben. En denk dat ik op gevoel de knop wel kan vinden er er geen last van zal hebben
 

Bakkertje

Forumguru
Volgens mij miste die start-stop knop nog een stukje afwerking (wellicht een chromen randje) kijk maar eens op 54 sec in het filmpje.

Verder een mooie en geslaagde auto als je het mij vraagt! En zoals in het filmpje al naar voren kwam zou het mooi zijn als ie in de 14% zou kunnen vallen met wat slimme aanpassingen.. Doe mij dan maar een 1.6 met dsg in de 20% ..

@canoneye, ik bedoelde inderdaad ook 5 zelf in te stellen snelheden ;)
 

ertromp

Forumguru
En hier nog wat foto's van de introductie in het Skoda Museum (lijkt me ook een goede vakantietip dat museum!)

1353298490896.jpg

De voorgangers:

1353298490567.jpg

Kijk dat is pas een uitlaat!:

1353298489938.jpg

En de introductie:

1353298490377.jpg
 

Bijlagen

  • 1353298489480.jpg
    1353298489480.jpg
    86,1 KB · Weergaven: 338

Darkside

Forumguru
Als het goed is blijven de prijzen gehandhaafd met het huidige model.
Dat betekend waarschijnlijk dezelfde prijs voor de instapper nu.
Waarschijnlijk krijgen de ambition en elegance een iets rijkere uitrusting (lees ESP en meer airbaigs).
Maar er komen ook meer opties op de lijst te staan. Dus als je graag een vinkje zet, dan zal hij wel duurder worden dan je huidige.

Maar de lease prijzen van de Golf VII zijn goedkoper dan de VI.
Als dat ook zo bij de O3 wordt compenseert dat weer iets.
 

Darkside

Forumguru
Ik denk dat dit nog een kleine mule is.

Kijk maar naar de achterkant (lijkt erg op de O2)
octavia1.jpg

Hier zien we een veel strakkere achterkant (net als de hatchback)
octavia2.jpg
 

bobby45

Actief lid
ik moet mijn auto zelf betalen :regels: Q1 is dat ook en skoda?

14% en gratis brandstof en geen in ruil en geen wegen belasting .

meeeee leiden of lijden?
 
Bovenaan Onderaan