Octavia RS

dirkkroneman

Forumguru
Tadaaa :D
hyvy4eja.jpg

CDK

Forumguru
ik wil niet je werk afzeiken hoor @dirkkroneman, want het ziet er echt wel goed uit, maar was spuiten niet nog net wat netter geweest? Je hebt ze zeker niet uit elkaar gehad?

Desperado

Forumguru
Ik denk dat het niet echt zinvol is om het zo mooi te maken, met alle vuiligheid die zich daar altijd ophoudt is het zo weer vies/beschadigd. Ik ga ook lekker met een kwastje aan het knoeien :yeehaa:

dirkkroneman

Forumguru
Klopt, spuiten was zeker mooier geweest. Maar omdat ik 1. niet de mogelijkheid heb tot (in mijn ogen áls je dat dan doet, doe het dan helemáál goed) goed spuiten. En 2. het wordt idd zo weer smerig.

Voor je beeldvorming en duidelijkheid: de zwarte plekjes die je ziet zijn vuil/remstof ;)

Edit: heb ze idd niet uit elkaar gehad

Ziet er best goed uit hoor Dirk, ik ga ze btw wel spuiten van het voorjaar, hopelijk gaat dat me goed af. Twijfel alleen nog of ik de boel goed afplakken ga of juist de boel ga loshalen om het goed te kunnen spuiten. Mijn gevoel zegt nu nog afplakken, ben wel technisch aangelegd, maar ben van mening als je er geen verstand van hebt kan je er beter vanaf blijven en de remmerij van de (nep)RS is toch wel heel erg belangrijk onderdeel, waar ik geen enkel risico mee wil nemen.

Desperado

Forumguru
Altijd welkom zo'n how to. Ik heb van de remmen ook wel redelijk kaas gegeten, maar ik ben roestiger als mijn remmen. Nadeel van werken in een garage en goeie monteurs hebben die alles voor je doen :D

Bovenaan Onderaan