Onduidelijkheid in pakketten met extra luidsprekers

Ik lees hier:
Ambition + travel = 4 speakers + 2 tweeters

Maar ook
Elegance + travel = 2 speakers (geen tweeters)

Gaat nog leuk zijn. Want wat is het nou echt:D

Ik heb een elegance + travel besteld (geen media vind ik maar onzin:D) en om eerlijk te zeggen verwacht ik 4 speakers. Maar als ik het zo lees verwacht ik bijna 4 speakers + 2 tweeters.

Er kan nooit sprake zijn van 2+4+4.
maximaal is: 2 speakers in de active
2 extra speakers in de elegance (radio inclusief)

en dan media pakket 2 keer 20 w (verwacht eigenlijk dat dit de tweeters zijn)

De travelpakket is voor de ambition + 2 speakers maar voor de elegance krijg je geen extra speakers omdat je die al hebt, (vandaar dat je 50 euro minder betaald)

klopt dit een beetje of zit hier nog wat fouts aan?

heb beide prijslijsten toevallig, ook oudere boekjes en de nieuwe boekjes en daar staan idd verschillende dingen in. Volgens de dealer idd drukfouten. (staat er ook bij, drukfouten voorbehouden:tongue:)

Ik hooooooooppppppp gewoon echt dat ik minimaal 4 boxen heb (het liefst met tweekers maar kan ook zonder deze leven:D)

I wish my new car was here now:D kan niet wachten!

Phaedros

Nieuw lid
"Drukfouten voorbehouden" kan er dan wel bijstaan, maar als er op het moment van bestellen geen bijgewerkte folder beschikbaar is, het evenmin op de Skodasite staat en het ook door geen enkele verkoper gemeld wordt (sterker nog: veel verkopers weten ook nu nog niet hoe de vork in de steel zit), mag je er toch vanuit gaan dat de informatie die gegeven wordt klopt. Hoe kun je het anders weten? Of moet je nu alles vol wantrouwen af gaan vragen of het beloofde daadwerkelijk geleverd wordt? "Meneer, zitten er echt mistlampen in het Design-pakket?", "Klopt het dat de Elegance standaard lichtmetalen velgen heeft?", "Weet u zeker dat cruisecontrol inbegrepen is bij het Travelpakket?" of "Kunt u garanderen dat er centrale vergrendeling aanwezig is?". Dat is toch absurd als het overal zwart op wit staat. Ik neem aan dat de brochures door verschillende personen gecontroleerd zijn voor ze vrijgegeven worden, dus hoeveel mensen hebben wel niet zitten slapen bij de importeur? Oké, drukfouten (bestaat dat nog in dit digitale tijdperk?) kunnen altijd voorkomen, dat is het probleem ook niet, maar zorg er dan voor dat deze fouten geen consequenties hebben en informeer klanten op een duidelijke wijze. Dát heeft men absoluut verzuimd...

Hetzer

Forumguru
maximaal is: 2 speakers in de active
2 extra speakers in de elegance (radio inclusief)

en dan media pakket 2 keer 20 w (verwacht eigenlijk dat dit de tweeters zijn)

De travelpakket is voor de ambition + 2 speakers maar voor de elegance krijg je geen extra speakers omdat je die al hebt, (vandaar dat je 50 euro minder betaald)

klopt dit een beetje of zit hier nog wat fouts aan?

Klopt, dit is ook wat mijn dealer zegt.

@Tones, heb jij al wat duidelijkheid, over jouw auto ???

Tones

Actief lid
Ik heb nog niets vernomen van mijn dealer. Ik weet wel dat mijn contactpersoon daar met vakantie is, dus daar zal het aan liggen. Ik ga er van uit dat het na zijn vakantie opgelost gaat worden en ik alsnog die 2 speakers in de achterdeuren zal krijgen. Als ik meer weet laat ik het hier weten.

Tones

Actief lid
Eindelijk te horen gekregen dat mijn dealer de A-stijl kappen kan vervangen voor kappen met tweeters. Ben er erg blij mee want dat gaat een beter geluid geven dan alleen die twee doffe speakers in de voor portieren. Pon stuurt hem de nieuwe kappen en volgende week gaan ze het inbouwen.

Hetzer

Forumguru
Nou, Tones youre not the only one !!!!!!!!!! ;)
In mijn Elegance ook, slechts 2 speakers van voren.
Hans van Vepreda gelijk gaan bellen met de importeur, zij gaven aan reeds meerdere "klachten" gehad te hebben. De twee boxen zullen in de achterportieren geplaatst gaan worden, als "schade" vergoeding krijg ik nu ook de 2 tweeters aan de voorzijde er nu bij !!
De 4 boxen zullen 10 september worden ingebouwt, al met al weer super opgelost door Vepreda

Tones

Actief lid
High five :rockon: Ik heb inmiddels mijn nieuwe a-stylen met tweaters en dat klinkt een stuk beter. Ik moet het zonder speakers achterin doen. Ik vraag mij af of de bedrading bij de achterspeakers al in de portieren aanwezig is. Dan bouw ik daar in de toekomst zelf wel speakers in. Goed opgelost van je dealer!

begint te kriebelen bij mij, ik ZOU mijn auto komende week in het begin moeten kunnen ophalen! ben reuze benieuwd ernaar of het allemaal in orde is:D

IK WIL MIJN AUTOOOOOOTJJEEEEEEEEE :D

donkatje

Nieuw lid
wij hebben de elegance met een travel pakket en er zitten ook alleen maar 2 speakers in. 14 september krijgen we de andere 2 in de achter portieren.

cali05

Forumguru
Heeft iemand enig idee wat er in een Tour hoort te zitten (wat luidsprekers betreft) wanneer je een Travel pakket erbij bestelt. In onze eerste Citigo zaten alleen luidsprekers voorin.

elegance met travel pakket en jawel, maar 2 boxen.

Wordt geregeld, hoor nog wanneer het er in komt. (wil ook een compensatie nog regelen:D)

cali05

Forumguru
Travel pakket in de Tour heeft geen extra luidsprekers in de praktijk

Uit de prijslijst van de citigo:
Travel pakket
Cruise control, Radio Funky met 2 extra luidsprekers, boordcomputer en een in hoogte verstelbare passagiersstoel.

Lijkt mij dat er 2 extra speakers in moeten zitten, ook in een Tour.

Hetzer

Forumguru
Heb er sinds vandaag dus 6 inzitten 2 tweeters in de a-stijl, 2 speakers voor en 2 speakers achter.
Prima geregeld door Vepreda !!!
Ook erg leuk dat je via het move & fun, ook de 6 speakers kun instellen, je ziet dan de bovenzijde van de auto en kun je middels een x en y as de verschillende boxen bedienen

Tones

Actief lid
Heb er sinds vandaag dus 6 inzitten 2 tweeters in de a-stijl, 2 speakers voor en 2 speakers achter.
Prima geregeld door Vepreda !!!
Ook erg leuk dat je via het move & fun, ook de 6 speakers kun instellen, je ziet dan de bovenzijde van de auto en kun je middels een x en y as de verschillende boxen bedienen

@Vepreda: +2 (speakers) :xyxthumbs:

pvaken

Lid
Afgelopen zaterdag onze citigo tour opgehaald met travel en media pakket.
Auto is afgeleverd met 6 speakers dus voor speakers in de deuren en 2 tweeters in de A-stijl en achterin ook speakers in de deuren.
Prima geluid moet ik zeggen voor zo een klein auto'tje.

Snap nu alleen nog steeds niet hoe het zit met die pakketten, wel ben ik blij dat we ze gewoon allemaal hebben, zeker omdat we terug zijn gegaan voor een extra pakket om in ieder geval 4 speakers te hebben.

grumble. ik heb een kut dealer lijkt het wel. Die wil niet meewerken. Klacht bij skoda liggen over de dealer en de speakers nu maar afwachten wanneer hun dit afhandelen.
Heb de oplossingen genoemd die Vepreda heeft gedaan bij sommige van jullie.

Bovenaan Onderaan