Hoi.
Ik heb inmiddels de citigo tour 5 deurs, 2 weken geleden opgehaald.
Het eerste wat mij opviel was dat er achter geen boxen in de deuren zaten. En dat leek me nu zo leuk. Maar goed, nu heeft het geen zin een discussie aan te gaan met de dealer wat er nu wel of niet precies is gezegd. Maar ik heb juist, omdat ik n.a.v. de gesprekken er van uit ging dat er bij de tour versie extra boxen zaten juist het goedkopere travel pakket gekozen. 299 i.p.v. 349. Volgens mij in overleg met de dealer. Voor die 50€ meer laat je dat natuurlijk niet lopen.
En ja, ook ik heb geen fotoclip (wat moet ik er mee, hahaha) en ook geen extra haakje bij het handschoenenvak voor een tasje. En ja, last but not least, geen in hoogte verstelbare veiligheidsriemen. Eerlijk gezegd waren deze laatste 3 zaken mij nog niet opgevallen tot dat ik bij dit forum terecht kwam.
Over de veiligheidsriemen ga ik binnenkort nog is even praten met de dealer.
Over de boxen heb ik gelijk de maandag na het weekend (de auto is zaterdag opgehaald) gebeld. De dealer was verbaasd (ik weet niet of dit kwam door mijn vraag of door dat ze er niet in zaten) en zou dit na gaan vragen. Ik ben later ook netjes terug gebeld met de mededeling dat ze er niet bij horen. Natuurlijk heb ik aangehaald dat ik juist voor het 50€ goedkopere pakket had gekozen omdat ik er van uit ging dat ze er al bij zaten etc. etc.
Wat waren er volgens hem nog de opties.
1) het multimedia pakket voor, ik meen, 130€ (maar welke boxen of tweeters zitten daar dan bij vraag ik mij nu af?
2) extra boxen achter in laten bouwen voor, ik meen, 200€
Maar in beide gevallen blijkt het niet meer mogelijk te zijn om deze boxen dan later te zien in de boordcomputer/media al waar je ze d.m.v. de assen (ik hoop dat ik dit goed zeg!) een kant/voor of achter, harder of zachter te zetten.
Ik heb mij in eerste instantie er niet druk over gemaakt maar wist toen ook nog niet van de andere 3 zaken die eigenlijk niet kloppen. Ik ga er komende week nog maar is over praten met de dealer. Maar als ik zo dit forum bekijk/lees dan valt er niet veel te halen. Wat niet kan kan niet.
Ik vraag mij namelijk af dat ALS ik wel het duurdere travel pakket had gekocht er dus wel extra boxen/tweeters bij hadden gezeten en of ze dan WEL zichtbaar zouden zijn geweest in de boordcomputer/media.
Ik zal wel zien. Weten jullie op mijn vragen de antwoorden, dan hoor ik het graag.
Doei, Hojo.