JeSko
Forumguru
Neen @leon-cupra , is nu ook te laat, hij is al gemaakt.
Tsja want hij is natuurlijk nu weer wel dealer onderhouden !!!
@hemi24
En ze hebben mij daar een Smetteloos filter laten zien met de woorden; u ziet, daar is geen olie aan geweest om te bewijzen dat er geen olie tot in de filter gepompt werd. Daarna kwamen ze met een "afgebroken klep in de pomp".
Zo'n gevoel zou ik er waarschijnlijk ook wel aan overhouden in jouw plaats. Ik had al eens vaker horrorverhalen gehoord over de C4 Cactus bij de plaatselijke dealer. En ondanks dat ik de Cactus leuk vind vind om te zien, zeker in de juiste kleurstelling, was het voor mij sowieso al een reden nooit zo'n ding te kopen. Ik vrees dat een van de weinige betrouwbare Citroën's de C1 met 1.0 motor (=grotendeels Toyota) en de C Crosser (=Mitsubishi) zijn.Dus hij gaat gewoon weg en ik wil nooit nog een Citroën voor de deur.
Dat kan, maar hoeft niet. Als de pomp al op z'n eind liep, kan een reparatie het laatste zetje zijn. Dan was er nog niets zichtbaar/ merkbaar, en is er toch niets verwijtbaars gebeurd.Als de pomp al stuk was, had @JeSko al een oliedruklampje gehad voordat hij bij de dealer was geraakt; bijvoorbeeld kort na het starten of iets dergelijks...
Na de besteleend (2 verschillende gereden: AZU en AK) en de Visa 1100RE dan - daar hebben we alles bij elkaar heel wat jaren plezier van gehad!een van de weinige betrouwbare Citroën's