Onze Mazda 3 2.0 Sky-active

leon-cupra

Forumguru
Jaartje wachten met iets aan te kopen. Prijzen staan momenteel op het hoogste. Zit elke dag wel eens naar iets anders te zien. Tot een maand geleden zag je nergens dat ze wagens afprijsden , nu al veel meer. In het segment dat ik kijk zie je tegenwoordig dat ze met 4-5k worden verlaagd in prijs. Zal ook nog wel gebeuren met de goedkopere wagens.

Dus … in december staatsbon kopen, jaartje wachten en volgend jaar voor iets meer een veel dikkere bak kunnen kopen.

Fmoon

Forumguru
Ik krijg voor mijn Octavia RS uit 2014 met 104dkm nog 20.000 bij inruil terug.

Vlak voor Corona en met 30-40dkm minder op de teller kreeg ik dat ook.

Chrisjemol

Forumguru
Deze onderweg zien staan en besloten eens te gaan kijken, nette auto nog en goed in de opties, maar 17.000 ( meer als je bepaalde goodies erbij wilde hebben ) voor een pré-facelift van bijna 9 jaar oud met 150.000 km erop die destijds nieuw in BE 30.000 gekost heeft is echt teveel van het goede. Wat blijven deze auto's strontduur :(

Bekijk bijlage 106075 Bekijk bijlage 106076
toch istie mooier dan de facelift

JeSko

Forumguru
@MarcoO2

Zeker wel maar dan gewoon gaan kijken en met een standaard auto naar daar, ons meeting seizoen zit erop en de zin is ook wel weg voor 2023.

JeSko

Forumguru
Laatste foto met deze wrap? Wellicht. Let niet op de dirty wheels, morgen word ze nog eens duchtig verwend met een krasvrije wasbeurt. Beste auto die we ooit gehad hebben, de Superb op 2. :)

20231021_121842_copy_2016x954.jpg

hemi24

Forumguru
Volgens mij was die Cactus een prima wagen, ware het niet dat de motor een beetje problemen gaf op een gegeven moment…

EdK

Forumguru
Toen die hem kocht stond hij nummer 1
Toen die weg ging stond hij ook op één (van onder) :koffie:

JeSko

Forumguru
Ja die Cactus was prima, ze hebben hem in de garage alleen vern**kt en de klant ervoor laten opdraaien, nooit nog een fransoos of PSA Stellantis gerelateerde shit voor ons.

JeSko

Forumguru
Bij m'n vorige auto de Superb sloopte die telefoonhouders telkens de lammelen/roosters van de airco/verwarming, die van de Mazda zijn voorlopig nog in één stuk en dat wil ik zo houden. Op Ali ben ik na wat zoeken deze telefoonhouder tegengekomen, lijkt op het eerste zicht een slim idee, reviews waren goed dus gelijk besteld. Imo voor de 30 euro incl. verzending het proberen waard. Op deze manier hangt de telefoon ook niet voor het touchscherm, wat nu wel het geval is. Je kan hem ook in alle hoeken draaien en keren dus dit zou best handig kunnen zijn. De telefoonhouder zelf is oplaadbaar zodat je, als hij opgeladen is, je er ook echt draadloos met kan laden terwijl je navigeert.

Screenshot_20231112_093757_AliExpress.jpg Screenshot_20231112_094134_AliExpress.jpg Screenshot_20231112_094147_AliExpress.jpg

Rallye

Forumguru
Ik ben benieuwd. Voor de Golf heb je ook zoiets, maar ik ben voor een andere gegaan, die wat lager aan het dashboard zit en zonder houder, - met de hoop dat ik er een MagSafe lader aan kan hangen als ik besluit een nieuwe telefoon te kopen.

Misschien wel iets voor de Mazda 2 van mijn schoonmoeder.

JeSko

Forumguru
Voor de Mazda 2 hebben ze deze ook inderdaad, komt aan einde november, ik laat je hier weten of het wat is. :)

hemi24

Forumguru
Mooie wagen, maar staat bijna 80 mm té hoog voor jouw doen, @JeSko..!

qz0f3f6qmn181.jpg

1700160171766.jpeg

Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
Bakbeest? Valt toch best mee. Je zal snel wennen aan zo een bakbeest qua comfort en ruimte. Heerlijk ruim en luxueus vertoeven in zo een cx-5

JeSko

Forumguru
Neenee dat word hem niet meer @hemi24

@leon-cupra

Nee ik vond de Superb al breed en deze doet daar nog is 10 cm langs weerskanten bij, voor mijn gebruik overkill. Deze is ook verdacht goedkoop, normaal heb je geen new gen CX-5 automaat aan 20.000, die zijn minstens 24-25.000.

Bovenaan Onderaan