Onze Mazda 3 2.0 Sky-active

EdK

Forumguru
De één zou de hoge zit laten gaan, ik zou zeggen laat die DSG vallen !
Je weet wat Menno zei toen hij die UP had met handbak gekocht had !
Vond het toch wel weer leuk dat schakelen.....:pieker:

JeSko

Forumguru
Rs gaat het hem niet worden @leon-cupra , is me te duur in aanschaf en ik vertrouw toch de DSG's niet helemaal, denk dat het ondanks bemoedigende woorden op het forum zowiezo geen DSG word voor mij. Hoge zit heb ik niet nodig, wel mijn oma die vaak mee moet nu.

leon-cupra

Forumguru
Een merk dat niet voorbij gekomen is : Volvo

Budget mss iets te beperkt maar voor 20k vind je er wel (en je mss eens wagen aan import uit DE, meer waar voor jouw geld)

IMG_3219.jpeg

Fmoon

Forumguru
Ik ben zelf 34, mijn oudste zoon van 13 noemt mij 60+ al 4 weken lang omdat we nu een Tucson hebben. Nu had meneer de puber even tijd om een stukje mee te rijden naar z’n grootmoeder, mening is veranderd. Met de RS wilde die nog wel eens naar school gebracht worden, afgelopen 4 weken niet. Heb het idee dat ik toch de vraag krijg van de week als taxi te spelen, al zou het alleen al zijn dat z’n haar niet door de war raakt… of toch dat die de Tucson echt wel kan waarderen.

leon-cupra

Forumguru
@Fmoon had je een Tesla moeten kopen. :D Mijn kids (12 en 10) vinden de Tesla mijn eerste “coole” wagen terwijl ik toch wel al “dikkere” wagens gehad heb. Zal wss liggen aan die “iPad” in de wagen:D

@hemi24 als je iets geeft aan iemand , hoeft die persoon ook niets terug te geven. Moest je lenen aan iemand …. ;)

JeSko

Forumguru
We neigen beiden hoe langer hoe meer naar de CX-3, heb een testrit aangevraagd bij de dealer om eens te kijken hoe het zou zijn met de kinderen achterin. Via fb wel al gesproken met CX-3 eigenaars, die zeggen dat het prima kan en zij hebben twee kleinere kinderen die nog in volwaardige kinderstoelen zitten en dat lukt gewoon goed. Onze kindjes zitten al in een kleine autostoel en op een boosterzit.

Heb er enkele op het oog, waarvan eentje die werkelijk alles heeft. O.a.

2.0 Automaat ( zelfde motor als onze 3 )
Heads up display
Lane assist
Dode hoek detectie
Adaptive cruise control
Rem assistent
Verwarmd lederen interieur
Verwarmd lederen stuur
Auto. Airco dual zone
Achteruitrijcamera
Parkeersensoren
Regensensoren
Full Kessy
Navi
DAB radio
Auto. Lichten met adaptief grootlicht
18 inch mazda sport wielen
4 nagelnieuwe vierseizoensbanden

Blanco keuring vr verkoop met net 130.000 km, Enige wat ie mist is het Bose soundsysteem.

Maar als deze het niet word staan er nog wel te koop. To be continued.

Eltjo

Forumguru
Wat dacht je van een CX Prestige Turbo II ?
Net zoals in de SII heb je op de achterbank dan plenty beenruimte.

Eltjo

Forumguru
Ja, jij bent een 20 jaar jonger dan ik. Ik vond het fantastische wagens om te zien en gaaf dat het eigenwijze model 19 jaar lang, meen ik, verkocht is.
Toen ik een jaar of 27 was heb ik een proefrit gemaakt in een gewone CX 2.0 station. Ik wist van de bruske rem en het stuur wat sterk naar de rechtdoor positie wil, maar man man, wat een gerammel, gepiep en gekraak in het goedkoop blauw plastic aandoende interieur. Dat afgezien van de onbetrouwbaarheid.
Nee, toen toch maar als eerste auto op zoek gegaan naar een Mazda 626 2.0 GLX Xeno op LPG die na een 360° rondje total loss ging en opgevolgt werd door een 1 jaar oudere uit 1990 met automaat.

Succes met je zoektocht ! Heb vooral geen haast.

Bovenaan Onderaan