Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tegenover mijn S2, 1817 mm vs 1845 mm breed. 28 mm dus maar, even kortsluiting vanboven, zat nog met de buitenmaten van de X5 in m'n hoofd ( had de CX5 vergeleken met de X5 )
Nee nee dat soort geld heb ik niet, nee ik gebruik de X5 eigenlijk altijd als vergelijkingsmateriaal, die is zo groot en breed dat ik andere SUV's en Cross-overs steeds vergelijk met de X5, dat geeft altijd een beeld van de omvang.
Ik vind dit echt een schitterende auto, ik ga toch eens een bezoekje inplannen bij de dealer en kijken of de kids achteraan echt zo krap zitten als de reviews zeggen. Kvind hem zo mooi dat ik het zelf wil ondervinden alvorens ik hem definitief schrap.
Inderdaad erg fraai zo! Ervaring hier is dat je wel echt ruimte nodig hebt naarmate de kinderen groter worden. Toen hier de kinderstoelen en baby bedjes en de kinderwagens de deur uit gingen dacht ik mooi dan kan meteen de dakkoffer ook de deur uit. 2 jaar later moest ik er weer 1 kopen want ze nemen meer spul mee op vakanties. Nu beginnende puber en een puber en zie dat beenruimte en achterbank ruimte wel echt nodig zijn.
Mijn kinderen zijn 6 en 4 @Fmoon , eentje zit op een boosterzit en de andere zit nog eventjes in een autostoel ( wel al een smallere versie) , dus ben ik ook wel bang inderdaad dat ik sneller meer ruimte ga nodig hebben. Beetje jammer dat de CX-5 zoveel duurder is, anders was het een no brainer.
@JeSko in onze tijd kregen we een lap op onze oren als we teveel zaagden
Toen mijn zusje geboren was, hebben ik en mijn broers nog jaren met 4 op een achterbank gezeten , incl de vakantiereizen van +600km. Naar veiligheid kan je je dat nu niet meer voorstellen. Moet je nu nog eens proberen
Ik moet wel toegeven @hemi24 dat ze in deze klasse echt onderscheidend zijn qua looks en interieur afwerking, maar nog een Peugeot of überhaupt Stellantis auto? Nooit meer, en Diesel daar ben ik niet veel mee.
@JeSko gewoon die 3 kopen en je kinders op turnen sturen !
Daar leren ze hoe je benen in je nek te leggen, en als ze dat eenmaal kunnen heb jij geen problemen meer dat ze hun benen niet kwijt kunnen....
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.