Tsja dat heeft ze wel bewezen met haar citroentje.....Uiteindelijk gaat dat in combinatie met de wrap wel leuk worden.
18inch staat bij op het gelijkvormigheidsattest, 17inch niet en origineel van mazda is 17& 19inch een andere steek@CharlesTucker
Hehe toeval wilt dat mijn vrouw inderdaad zwarte of heel donker antraciete velgen wilt in 17/18 inch dus gigantisch worden ze zowiezo niet, ze wilt niet te veel comfort verliezen.
januari gekocht, en in februari opgehaald. eerst nog verhuist met de skoda :-) , gekocht bij mazda garage "de roover" in leuven.@bouwdirk
Wanneer heb jij je Mazda gekocht? Zie nu pas de foto's, en ik denk dat ik deze tweedehands ook zien passeren heb? Mooie auto hoor!
Ook wel eens geprobeerd met die sleurbak en de stekker los te nemen van de aanhanger ?De 626 met handbak kreeg ik met een 2 assige overdekte aanhanger met een mdf kast, bed en salontafel en een Miele wasmachine niet harder dan 90 km/u. Of dat nou in de 4-de of 5-de versnelling was, dat maakte niet uit :-).
Mazda 626 en max. 90 km/h met auto+aanhanger in NL zijn 2 verschillende tijdvakken, wat ongeveer hetzelfde is als Michiel de Ruyter en GPS…Ook wel eens geprobeerd met die sleurbak en de stekker los te nemen van de aanhanger ?
Die japaners zijn voorlopers in veiligheid en zodra de wagen een stekker van de aanhanger erin ziet gaat de topsnelheid terug naar de wettelijke 90 in NL....
Vertel, mijn geschiedenis ging zover dat ik het jaartal riep en de anderen wisten wat er was gebeurd .....zijn 2 verschillende tijdvakken, wat ongeveer hetzelfde is als Michiel de Ruyter en GPS…
Kun je zo'n ding dan ook nog het verschil tussen een aanhanger en een fietsdrager bijbrengen - of anderszins overrulen?Die japaners zijn voorlopers in veiligheid en zodra de wagen een stekker van de aanhanger erin ziet gaat de topsnelheid terug naar de wettelijke 90 in NL....