Onze Mazda 3 2.0 Sky-active

JeSko

Forumguru
Begin Juni gaat de auto dan toch binnen voor een wrap, toch besloten het te doen ook al dachten we hem eerst wit te houden. Hij krijgt een two face wrap, één kant blijft wit, in het midden loopt een mat roze fijn streepje, en de andere kant word satijn zwart. Logo's worden ook in het roze gewrapped. Dan nog zwarte/donkere wielen, wat Maxton goodies en een Eibach verlaging en klaar.

mqdefault.jpg 2018-porsche-911-gt3-face-gets-two-faced-wrap-with-awesome-red-details-124613_1.jpg

JeSko

Forumguru
Apart voor een dagdagelijkse auto zeer zeker, maar two face wraps zijn al een poos gemeen goed in de tuningsscene, dus echt uniek in die wereld is het niet, maar het gaat hem goed staan en bij mijn weten is er in België alvast geen Mazda met zulke wrap, en al helemaal niet met roze accenten, dus toch een beetje uniek. :)

Tees

Donateur
Het zal je vast niet verbazen dat ik nul-komma-nul kennis heb van de tuning scene :deuk:
Maakt mij ook niet zoveel uit of het heel uniek is of niet, als ie mooi is is ie mooi :jaja:

bouwdirk

Senior Member
valt die two face wrap dan onder tuning bij de keuring of moet je jou gelijkvormigheidsattest laten aanpassen ivm de kleur?

JeSko

Forumguru
@bouwdirk

Dat valt gewoon onder tuning inderdaad. In NL dacht ik dat je het moet laten aanpassen op het gelijkvormigheidsattest, in België geld dit alvast niet :)

Tees

Donateur
Valt mee in NL. De dominante kleur is bepalend voor de kleur die geregistreerd staat bij de RDW. Dus in dit geval zou je m ook in NL gewoon als wit geregistreerd kunnen laten staan.
Sowieso vraag ik me af of zoiets ooit gecontroleerd wordt in NL, zou me verbazen eerlijk gezegd :-)

CharlesTucker

Forumguru
Ik zag vorige week wel een meisje met een two face broek, een kant wit, een kant zwart. Maar op een auto heb ik het nog nooit gezien in Nederland. Maar klinkt goed, ik ben alvast benieuwd naar de foto's tegen die tijd.

EdK

Forumguru
Sowieso vraag ik me af of zoiets ooit gecontroleerd wordt in NL,
Minimaal
Kleur van mijn Skoda's is altijd geweest de Sahara Beige die later cappacino beige werd genoemd
Dus me skoda's stonden altijd te boek als ..... juist Beige
En nu bij me laatste Skoda staat hij te boek als Grijs.....

Dus tsja al is je wagen rood kans is groot dat op je kentekenpapieren GRIJS staat....

Pietdevries

Actief lid
Ik zag vorige week wel een meisje met een two face broek, een kant wit, een kant zwart. Maar op een auto heb ik het nog nooit gezien in Nederland. Maar klinkt goed, ik ben alvast benieuwd naar de foto's tegen die tijd.
Of je hebt ze steeds maar van één kant gezien dus je had het niet door ;)

• Leuk
Waarderingen: EJS

JeSko

Forumguru
Zoiets is ook een pak duurder aangezien dat echt een design is, dit moet door een designer worden uitgetekend, geprint op wrapfolie, en dan aangebracht worden. Dan spreek je al gauw over bedragen van 3000 euro en meer, nu ben ik klaar aan 1000 euro aangezien er geen designer aan te pas komt, en er geen folie geprint moet worden. :)

Cars076

Forumguru
Valt mee in NL. De dominante kleur is bepalend voor de kleur die geregistreerd staat bij de RDW. Dus in dit geval zou je m ook in NL gewoon als wit geregistreerd kunnen laten staan.
Sowieso vraag ik me af of zoiets ooit gecontroleerd wordt in NL, zou me verbazen eerlijk gezegd :-)
Klopt , maar mijn golf 3 cabrio was nardo grijs gedipt en deze is kosteloos bij het rdw ( moest er heen voor herplaatsing chassisnummer )van groen naar grijs geregistreerd.

Eltjo

Forumguru
Dat half-half ziet er goed uit!

Wat de aanpassing in attesten of wat dan ook....
Mijn auto is volgens de Belgische “RDW” BLAUW !! Zie je het ook op mijn avatar!?
En hoe dom is de RDW? Ze hebben die kleur gewoon overgenomen toen ik hem op NL kenteken heb laten zetten.
Die auto stond onder hun neus!
Officieel is de kleur amethist purple. Je kan het licht-bruin (met zilver-grijs) noemen, in de zon zit er een paarse gloed in en onder TL licht moest ik een keer aan het kenteken zien dat het mijn auto was.
Blauw ! Kleurendove aan het werk geweest...

Bovenaan Onderaan