willy wortel
Lid
Ja inderaad bij vepreda er werd mij verteld dat er al verschillende forum lezers langswaren gegaan om hetzelfde te laten doen .
Bij jou dealer zullen ze wel weer moeilijk doen, bij elke ander Skoda delaer moet het geen probleem zijn, gewoon een kwestie van fabrieks garantie
hetzer:
ben bij de dealer langs geweest en zonder problemen wordt er een nieuw derde remlicht gemonteerd!!!!!
tevens wordt de a-styl bekleding v.v. omdat het rubber stuk is!
ALLES onder garantie.
Een lek dak ... vanaf fabriek ! (Opendak water afvoer, linkerzijde).
Verder een top auto ... stuur er iedere dag met veel plezier mee rond.
Geen problemen nog mee gehad, kan niet zeggen dat het een slechte koop is.
Het lijkt mij inderdaad meer dan hoog tijd voor de rechtsbijstandverzekering!
Wat een ellende heb je zo van je auto!
PON moet zich inderdaad schamen. De dealer kan daar dan naast gaan zitten.
Tja ... rechtsbijstand is al bezig sinds de 2 de keer, en ik heb net nagekeken het is nu de 4de keer.
En wat zegt de rechtsbijstand? Ik neem aan dat zij nu toch ook wel actie gaan ondernemen?
Ik begrijp dat het probleem zich al voordoet vanaf het moment van aflevering. De auto heeft dus nooit voldaan aan de eisen die je mag stellen aan een nieuwe auto. Ik zou zeggen; inruilen tegen een nieuwe zonder bijbetaling!
Ik zou zeggen; inruilen tegen een nieuwe zonder bijbetaling!
Een nieuwe zonder bijbetaling gaat je niet lukken. Je hebt al wel bijna twee jaar "genot" van de auto gehad. De normale waardevermindering zal meestal wel voor eigen risico blijven. Maar in uitzonderlijke situaties wil de rechter daar nog wel eens van afwijken.
hetzer:
ben bij de dealer langs geweest en zonder problemen wordt er een nieuw derde remlicht gemonteerd!!!!!
tevens wordt de a-styl bekleding v.v. omdat het rubber stuk is!
ALLES onder garantie.