Hetzer
Forumguru
Tot nu toe niet. Zal er eens op letten.
voor mij idem, ik zal er ook eens opletten!!!!!!!!!
Tot nu toe niet. Zal er eens op letten.
Een lekkend opendak (van fabriek af) :407:, met veel waterschade tot 2 keer toe.
Dat is mijn grootste probleem met de Fabia II.
hallo allemaal,
zijn er tot nu toe al problemen bekend van de nieuwe fabia?
wij willen er een aanschaffen, en is was benieuwd of er al problemen bekend waren tot nu toe?
groetjes bea.
Heb je daar een foto van? Ben benieuwd naar de constructie. Wat voor kabeltje gebruik je tussen de Ipod en de Dance radio?
even wat anders......
vandaag bleken bij mijn fabia de sierdopjes verdwenen van de speciale moeren in de lichtmetalen velgen.
waarschijnlijk eraf gegaan in de wasstraat tijdens het wassen of velgen reinigen.
meer mensen met dit probleempje ??
de F2 rijdt nu op de vr. snowtrac 3 en da's super !!!
En ik ook! Was m net voor de meeting kwijt, gelukkig heeft niemand van jullie het gezien...Dit probleem heb ik helaas ook. Ik zag er tijdens het wassen een naast mijn velg liggen, maar toen zag ik dat ik er al meerdere miste...
en men name op de bouten die voorzien zijn van de speciale slotboutkop.En ik ook! Was m net voor de meeting kwijt, gelukkig heeft niemand van jullie het gezien...
Maar wel raar, dat ze blijkbaar zo los zitten...
Dit probleem heb ik helaas ook. Ik zag er tijdens het wassen een naast mijn velg liggen, maar toen zag ik dat ik er al meerdere miste...
He, dat heb ik ook. Maar klinkt eigenaardig, dat het aan de riemvergrendeling zou zitten. Of die nou wel of niet goed werkt, als je stilstaat hoort er niets te piepen. Lijkt me dat dat in de computer wordt geregeld en niet in het contact....ook wordt de riemvergrendeling bestuurderszijde v.v. omdat het piepje vaak afgaat als je de auto alleen al op contact zet...