Dealer belde zojuist , dat de auto klaarstaat en kan deze morgen ophalen. Alles schijnt hersteld te zijn , voor zolang als het duurt.....:crazy:
Vanmorgen de directeur even gesproken en die ging een verkoper een inruil offerte laten maken , het zal ons benieuwen , aangezien de voorgaande offertes treurig waren :ahum:.
@Gerard6 , je verhaal kan ik mij zeker herinneren, jij hebt de juiste beslissing genomen. Mijn vrouw had echter goede hoop dat haar auto goed zou functioneren na het vervangen van de DSG etc.
Echter krijgen wij steeds weer nieuwe problemen. Hoe zijn de onderhoudskosten van de benz? Heb er vroeger 2 gehad , 220 diesel en super betrouwbaar maar roesten heel erg.
@Harrie D de kofferbak v/d mazda en toyota zijn aanzienlijk kleiner dan van de de skoda. Tevens zijn xenon, navigatie en automatische transmissie voor ons een must.
Ik wil Geen cvt , vreselijk.
@jalex-h , bedankt voor je reactie , ik heb rechtsbijstand maar die werken met DAS en daar heb ik niet zo'n hoge pet van op. We zullen zien waar de dealer mee komt , en anders heb ik weinig keus dan de zaak uit handen te geven.
Mijn vrouw is bang dat ze ergens in 'the middle of nowhere' komt stil te staan en wil niet meer met deze rampenbak rijden.