Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

FredV

Banned
Had ik nu maar in mn koopcontract laten vastleggen dat als de levertijd wordt overschreden, ik een demo-auto of zoiets ter beschikking krijg. Wilde met de nieuwe auto begin sept op vakantie. Dat kan ik dus wel schudden. Wordt qua brandstof een dure vakantie...

Ik zag deze week bij mijn dealer dat een auto afgeleverd werd met kenteken LXL terwijl ze nu al bij de LZ zijn,dus inderdaad kunnen de kentekens al even ouder zijn.

Onze auto wordt donderdag afgeleverd en vanmiddag hebben we doorgekregen dat het een kenteken met LZF is...

peperskoda

Forumguru
Week 17 besteld en de prognose is nu dat hij gebouwd zou moeten gaan worden in week 38. En dat terwijl de laatste berichten zijn dat 100% van de Fabia Combi nu in NL terecht gaat komen. De importeur verwacht dit jaar de 10.000 eenheden nog te halen....... Zij een succesnummer, wij een lange rij wachtenden voor ons.

FredV

Banned
@ Windmillsails, ik een week eerder besteld (7 mei) en de planning ligt op week 35, dus 3 weken eerder dan die van jou. Ben benieuwd hoe het uitkomt.
Windmillsails, sterkte met het wachten, ik leef met je mee!

Gisteren nog even contact gezocht met de dealer. Onze fabia besteld in week 17, wordt volgens dealer gebouwd in wk 31 (laatste verwachting was 33) en afgeleverd in wk 32.

Hopen dat dit gehaald wordt! Zou dan laatste week van onze vakantie zijn..

kornee

Nieuw lid
Vanmiddag opgehaald(20 mei besteld)...sorry guys.
Nu weet ik meteen hoe Aqua Blue eruit ziet, want ik had de kleur nog niet in het echt gezien.
Had het iets donkerder verwacht, maar is toch een lekker fris kleurtje.
Maar de eerste 80 km zitten er inmiddels op.
Is even wennen na altijd 10 jaar oude auto's te hebben gereden.
Moet zeggen dat de motor pittig genoeg is om normaal met het verkeer mee te komen.
Moet de Nav. en parrot nog instellen, dus ff boekjes lezen.

Oh ja, kenteken is LZF

inir

Lid
Hi Kornee,

Gefeliciteerd! Ik heb ook een Aqua Blue in bestelling, maar die komt pas in september (besteld 29 mei). Ik ben reuze benieuwd naar de kleur. Heb je al een foto gemaakt ?

stradje

Actief lid
Er worden nu in rap tempo mensen blij gemaakt: proficiat. Goede zaak. Dat zal toch wel met dat extra quotum te maken hebben. Volgens mij heeft Skoda door dat ze een unieke mogelijkheid hebben om marktaandeel te scoren met de Fabia GL. Dan moeten er geen geluiden in de markt komen over eindeloze levertijden.

NielsW

Lid
Korne,

Kun je ook een foto posten van de parrot aub.
Of laten weten waar die van jou is gekomen?

Wij hebben ook een parrot maar moeten nog aangeven waar die wordt ingebouwd.

peperskoda

Forumguru
Vanmiddag opgehaald(20 mei besteld)...sorry guys.

@Kornee: Mag ik zo brutaal zijn te vragen bij welke dealer je hebt besteld?

Gisteren gebeld met de dealer,

aflevering week omstreeks week 32 en productie in week 30.

besteldatum was 10 juni.....

Trucker

Actief lid
@fabia2NH is jou produktie week naar voren gehaald of was die altijd
al week 30.De mijne n.l 3 weken later besteld en mijn produktie week
is 11 weken later!! Ik neem aan dat je hem in alkmaar hebt besteld
aan je naam te zien ,dan hebben we dezelfde dealer.

was al week 30. maar gezien de reacties op dit forum gisteren nog gemaild met de verkoopadviseur van de dealer alwaar de greenline besteld is. Deze bevestigde dit nogmaals. Ik hoop natuurlijk wel dat ze het waar maken....
dealer in het midden van het land overigens. Heb de fabia namelijk bij een internetaanbieder besteld (7% onder de prijs van de dealers)
Ook is de inruil hetzelfde als de dealer in alkmaar bood!

ik wacht af......

djdakkie

Nieuw lid
Heb m'n Greenline 7 mei besteld. Toen gaf de verkoper aan dat ik hem eind juli zou krijgen, ik ben er toen maar vanuit gegaan dat dit vast en zeker augustus zou worden, komende vrijdag mag ik hem al afhalen... leuke meevaller.
Zonder airco in m'n huidige Focus is het trouwens best zweten maar dat is dus verleden tijd.

Bovenaan Onderaan