Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

V50

Lid
Ja, vergeleken met de berichten van anderen is het best snel. Volgens mijn dealer zou de auto zonder Amundsen zelfs nog twee weken eerder geproduceerd worden.

RvdG

Lid
Vandaag teleurstellend bericht gehad van de dealer levering stondt gepland 1/2 aug.
maar is verschoven naar wk 36. dat is dus 5 extra weken,wegens het doorslaande succes. Maar niet voor mij ivm de extra kosten die ik nu moet maken.

Newbee

Actief lid
Gisteren bij de dealer geweest. Hij bevestigde dat m'n auto geproduceerd is. Nu wachten op het transport naar Nld en het rijklaar maken....
Overigens vanochtend ook de 2 schotjes en de brilhouder bij de dealer besteld (kosten resp. 25,50 en 36,60).

FredV

Banned
besteldatum

Kunnen we niet afspreken dat we, als we vermelden dat de auto geleverd gaat worden of dat de levering vertraagd is, dan gelijk de besteldatum vermelden?
Desnoods als handtekening.
Dan weten we gelijk waar we aan toe zijn en hoe de levering(sonlogica) verloopt.

@FredV, dat is een goeie, ik heb gelijk de bestel datum in mijn handtekening bijgevoegd. Volgens de dealer is de productieweek 37 en aflevering volgt ongeveer 2 weken later.

paulus474

Senior Member
... om te vragen of ik toch nog het rokerspakket (50 euro) erbij kon nemen (voor 12 volt in de kofferbak) ...
Krijg je bij het rokerspakket dan een 12 Volt aansluiting in de kofferbak? Ik dacht dat je bij een rokerspakket alleen een "aansteker" + asbak geleverd zou krijgen...?

inir

Lid
kreeg vandaag het zogeheten komnummer door van de dealer en de productieweek = 201035 en de status: "In bestelling voorlopig ingepland".

nog even geduld dus...

FredV

Banned
@newbee: als je leveringdatum klopt, ben je een bofkont... supersnel:)
Ik ga morgen ff langs mn dealer, even uithoren:)

@inir

Ik heb alleen een kom nr. Is hier een productieweek van af te lijden? Of stond dat appart vermeld?
En wat moet ik me dan voorstellen bij productieweek = 201035? Is dat jou kom nr?

Oke, dus eigenlijk kun je niets met dit kom nr.? (Mijne is 4501xx)
Dealer zei bij verkoop iets over dat je de auto na productie kon volgen? op een of andere manier? Iemand hier iets van bekend?
Aagezien ik nog geen productieweek heb, kan ik me voorstellen dat ik hier ook nog niks van gehoord heb...

Bovenaan Onderaan