Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

ai dat is balen, ik hoop niet ook nog 5 extra weken aan de broek te krijgen. Vooralsnog kan ik er geen enkele logica in ontdekken.

RvdG

Lid
Ik zie wel dat er een aantal Greenline's in de kleur black magic pearl op week 35 staan.
Zouden ze dan toch op kleur geproduceerd worden of wil ik dat zien?

FredV

Banned
@RvdG, heb zelf ook die indruk, storm blue is hier al een paar keer voorbij gekomen met zelfs vervroegde aflevering. vlgs dealer omdat vooruit was besteld

V50

Lid
Het is niet ongebruikelijk dat er op kleur geproduceerd wordt, dit zou een verklaring kunnen zijn. Onze GL is ook in de kleur stormblauw besteld.

NielsW

Lid
Wij hebben ook storm blue en voor ons niets bekend over een vervroegde levering. Het blijft dus gewoon gokwerk tot iemand de fabriek belt :tongue:

Fabia II

Nieuw lid
Wij hebben ook storm blue en voor ons niets bekend over een vervroegde levering. Het blijft dus gewoon gokwerk tot iemand de fabriek belt :tongue:

Wij hebben ook de Storm bleu variant besteld..........
Gisteren navraag gedaan bij dealer (Rijnwoud, Rotterdam) de productie zou starten op 6 september en de levering ongeveer 2 weken later (20-09-2010.....?).
Half tot eind september was ons ook toegezegd bij de bestelling op 12 juni j.l...............gaat tot nu toe dus nog helmaal goed en sneller mag hoor, gooi maar op die productie band die skoda's!

Gisteren navraag gedaan bij dealer (Rijnwoud, Rotterdam) de productie zou starten op 6 september en de levering ongeveer 2 weken later (20-09-2010.....?).
Half tot eind september was ons ook toegezegd bij de bestelling op 12 juni j.l...............gaat tot nu toe dus nog helmaal goed en sneller mag hoor, gooi maar op die productie band die skoda's!

juig maar niet te vroeg, ook ik heb mijn gl in bestelling bij rijnwoud maar heb de mijne wel een maand eerder (10 mei) besteld.
wagen zou half augustus worden geleverd maar naderhand te horen gekregen dat hij pas begin september gemaakt zou gaan worden, lijkt mij stug dat een wagen die een maand later in bestelling is gegaan in dezelfde week gemaakt gaat worden maar je weet maar nooit:winkie:

RvdG

Lid
Het lijkt mij ook sterk, maar het zou kunnen dat Rijnwoud een grote bestelling heeft geplaatst. Dan is het geloof ik tot een aantal ( 2 a 3 )weken voor productiedatum nog mogelijk om kleur en uitvoering door te geven aan de fabriek. Op dit moment niet zo grote investering voor de dealer want ze gaan als warme broodjes dus ze zullen er niet mee blijven zitten.

FredV

Banned
Vandaag contact gehad met mijn dealer: auto is bij de fabriek besteld, geplande productieweek 35, levering 2 weken later.

peperskoda

Forumguru
@hengelst
zo te zien gaat de levering nu steeds sneller.

Dat lijkt me een logische conclusie als je weet dat vrijwel iedere geproduceerde Fabia Combi naar NL wordt geëxporteerd. Hopelijk krijgen ze nu ook meer grip op de planning van de te produceren auto's zodat de willekeur die er nu heerst ook verleden tijd wordt.

NielsW

Lid
Snelheid zal me een zorg zijn, als ze ze maar goed in elkaar zetten.

Zijn al drie af fabriek skoda's die niet goed zijn aangesloten en stil zijn komen te staan op de weg op dit forum. En één persoon waarbij de verlichting niet goed werkte.

FabiaGL

Actief lid
@NielsW, 3 auto's is nog helemaal niet zo slecht op zoveel auto's. bij VW vielen in het begin ook tientallen 1.2 tsi stil

V50

Lid
Dat zijn er drie waarvan we het weten. Slechts een zeer klein percentage Greenliners is actief op dit forum...

Bart_G

Lid
Inderdaad. Dat je van drie mensen hier wat leest zegt totaal niets over het grotere verband.
maar een super prettig gevoel geeft het nou ook weer niet...

NielsW

Lid
Mee eens. Maar toch als ik bekijk wie er allemaal al een greenline geleverd heeft gekregen op dit forum tegenover wie er nog op zitten te wachten vind ik drie best veel. Het is natuurlijk maar een klein percentage op veel meer auto's maar toch.

Maar zal wel goed komen. Back on topic. Ik lees van veel mensen dat ze dus eind september de productieweek hebben. klinkt vrij realistisch aangezien de fabriek pas weer deze week open is.

FredV

Banned
vertraging levering Amundsenradio

Zag bij mn dealer (ook VW) dat de levering van de Polo BM met Amundsenradio met 2 weken is vertraagd

Bovenaan Onderaan