Ik blijf erbij dat als je gewoon 95 tankt en niets geks doet hardware matig, je met een 1.2 prima de standaard chip kunt nemen.
Ik denk dat jij je wagen hebt getuned om dezelfde reden dat ik het zou doen..
En wel dat alles net even soepeler rijd en dat je dan met dezelfde rijstijl ook nog wat bezuinigd op je brandstof is dan mooi meegenomen.
Ik zelf zal nooit naar een euro 98 overstappen vanwege de tuning, als ik dan de tuning neem dan wel op de brandstof aangepast die ik voorheen ook al tankte.
Met me Yeti 1,4 heb ik het ook wel eens overwogen, maar niet gedaan omdat hij voor mijn doen al fijn genoeg rijd, zo af en toe rijd hij als een diesel ( schakelen )
Zo als nu naar uitziet zal de volgende wagen een Rapid worden ( of een totaal ander merk ) en dan de 1,2TSI.
En misschien dat ik dan op bepaald moment wel overweeg om een stage 1 tuning te doen om alles net even wat soepeler te laten rijden. Maar dan wel vanuit gaande dat ik gewoon eurie 95 erin blijf gooien in die tank.
Vind een liter eurie 95 al duur genoeg namelijk.....