Regelmatig foutmeldingen

Rainesh

Forumguru
@Chrisjemol Systeem van de Leon (uitgaande dat MIB3 systeem erin zat) is in basis exact hetzelfde enkel op Seat sausje overheen.

Wat betreft versie 1900, ik zou heel gauw updaten naar 1969 en dan krijg je helemaal geen problemen meer.
 

Chrisjemol

Forumguru
Vond hem in de leon heel anders. Bv radio en navi naast elkaar niet te vinden
Display splitsen met de knoppen op het stuur ook anders

Die skoda saus maakt wel heel veel uit

Wel jammer dat ze hem niet hebben geupdate trouwens… sleutel batterij is ook leeg dus ga zo aangeven dat de update wel gedaan had mogen worden
 

Chrisjemol

Forumguru
Vandaag de dealer gebeld waar de auto is geweest vd week.
Vraag gesteld inzake de software versie van 1900, waarom die niet meteen is geupdate.

Ze gingen eea navragen en kwamen later netjes terug met een antwoord:
Op uw chassisnummer gecontroleerd en 1900 is de hoogste versie, voor uw auto is geen hogere versie mogelijk.

ik weet het niet
 
wat een gelul.. ik zou 1969 erin zetten daar een foto van maken achteraf en dan aan ze vragen of ze dit even kunnen uitleggen. Wat ze uiteraard niet kunnen.

Wat is dat toch altijd met die dealers en hun onkunde.. om schijtziek van te worde af en toe..
 

Michael1980.

Nieuw lid
Beste mensen, wij hebben een Octavia iV van dec 2020. Deze hebben we oktober vorig jaar aangeschaft. Ook veel storingen in het infotainment gehad. Inmiddels zelf de nieuwste software 1969 erop geïnstalleerd mbv Rainesh. Dit ging een tijdje goed. Wel nog een keer probleem gehad dat hij geen internetverbinding had en het infotainment niet goed opstartte. Dit kunnen oplossen door een zekering weet het nummer niet meer eruit te halen en er weer in te zetten. Alleen nu we op vakantie zijn in Frankrijk. Continu gezeur. Volume van radio welke automatisch heel hard en heel zacht gaat. Gisteren was de 12v accu bijna leeg. Het infotainment systeem werd niet afgesloten bij het uitzetten en afsluiten van de auto maar reboot continu. Instelling automatisch zenderlogo’s downloaden heb ik uitgezet. Ook zekering nummer 30 er een paar keer uitgehaald, maar helaas blijft het probleem steeds weer terugkomen. Iemand een idee of hier iets aan te doen is? Want het is niet te doen zo.
Bedankt alvast! Mvg Michael
 

Chrisjemol

Forumguru
Het is pas een week geleden maar dat is ook volgens dit forum wel de oplossing
Als de nieuwste update erop staat en probleem is er nog steeds dan zou het het regelapparaat zijn. Die is dus vervangen maar kan er nog niks van zeggen gezien het zo kort geleden is
 
Bovenaan Onderaan