Regelmatig foutmeldingen

Ik vind dit persoonlijk nu wel even schandalig. Ik heb deze wagen tweedehands gekocht voor ook wel een stevige prijs, maar mensen die deze wagen nieuw gekocht hebben en +/- €60k betaald hebben voor een RS... Oh my god, Ik word misselijk van het lezen wat voor problemen er allemaal zijn met de electronica en die ondertussen nog steeds niet opgelost zijn!

Moet zeggen dat ik sinds 1969 geen problemen meer heb.
Enige waar ik af en toe last van heb de geluidversterker. Dan heb ik geen geluid en als dat gebeurt gaat dat gepaard met wat andere problemen met o.a. parkeerstoringen. Zekering eruit van de versterker en er in en het is over. Geen oplossing natuurlijk, in december gaat hij voor een beurt. Dan kaart ik het aan. Ik vermoed een software issue in de module. Als hij gewoon werkt doet hij het.

Waar ik ook veel last van had, al geruime tijd niet meer, is het ploffen/kraken van de SOS module. Kan bijgewerkt worden. Heel verhaal, geen vergoeding importeur etc, zou 300 kosten. Ging ik niet doen. Maar nu al maanden geen last van..

kanttekening:
een hoop is opgelost met software versie 1969 en de 2 versies daarvoor. Maar het heeft dus pakweg geduurd vanaf de introductie in 2020 tot nu voordat de meeste of vrijwel alle bugs uit de software zijn gehaald. En dat is natuurlijk debiel. Gewoon ruim 3 jaar..

jongetje

Forumguru
Zou wel leuk zijn dat ze eens oplossen dat als je random muziek uit een map op een usbstick luistert. En je zet de auto uit, na een nieuwe start het de nummers blijft herhalen van de rit ervoor. Als dit 3 nummers waren met een korte rit blijf hij dus elke keer die 3 nummers achter elkaar spelen.

Snoete

Lid
Zou wel leuk zijn dat ze eens oplossen dat als je random muziek uit een map op een usbstick luistert. En je zet de auto uit, na een nieuwe start het de nummers blijft herhalen van de rit ervoor. Als dit 3 nummers waren met een korte rit blijf hij dus elke keer die 3 nummers achter elkaar spelen.
Dacht dat ik de enige was waarbij dit gebeurd ;)

Chrisjemol

Forumguru
De software is rampzalig slecht
bij mij onlangs alles geupdate maar nog steeds knudde

Hoop dat die nieuwe versie eens een betrouwbaar systeem bezorgt…

Vraagje, als ik 6sec de menu toets inhoud. Kom ik op het servicemenu en daar kan ik een update doen. Over welke update gaat dat dan

Bovenaan Onderaan