Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als het goed is kan ik morgen (edit: 't Is al donderdag dus vandaag...) ook een uitdraai plaatsen.
De tot nu toe bekende af fabriek 1.4 TSI O3 die bij TVS op de bank hebben gestaan kwamen beide uit op meer dan 160pk, ga er van uit dat dat met die van mij ook gaat lukken!
En dit is het resultaat:
Iets minder dan de resultaten die anderen tijdens de meeting kregen, maar nog steeds een behoorlijk stuk boven de fabrieksopgave
Aangezien de omstandigheden (temperatuur, luchtdruk, etc.) nu anders zijn dan 3 weken geleden én de afwijking van zo'n bank van enkele procenten, is de score volgens mij erg vergelijkbaar. Netjes hoor!
Dat dacht ik zelf ook, heb ook een behoorlijk stuk gereden vlak voor het rollen, dus alles was redelijk warm (ik begreep uit eerdere verhalen dat kouder voor meer vermogen kan zorgen) omgevingstemperatuur staat bij mij resultaat op 30, waar dat tijdens de meeting 27 was, al met al redelijk vergelijkbaar denk ik.
Ik weet in ieder geval dat het bij evt tuning richting de 200pk kan gaan omdat ik de eerste 20pk extra als van de fabriek heb gekregen
Als het goed is worden temperatuur (en lage luchtdruk) gecompenseerd via omrekenprogramma. Ik vraag me wel af hoe/waar ze de temperatuur meten. Overigens als ik het goed heb, is compensatieberekening voor een atmosferisch blok, bij een turboblok is de invloed van lage luchtdruk toch anders.
Er hing een weerstationnetje links naast de rollenbank, de waarden (temperatuur en luchtdruk) die daarop stonden werden in de laptop ingevoerd voorafgaand aan de run.
als die dezelfde kwaliteit leveren als vw huistjoener ABT hou ik mijn hart vast......dan weet je 1 ding zeker: dat je veel te veel betaald voor standaard tuning......ze hebben een dealer netwerk van "gewone" garagebedrijven, die hebben echt niet de ervaring en expertise als een JD of VTS.....
@Rosinfield: ik keek even naar onze huidige 1.8TFSI > 205pk/310Nm geeft OC.T op. Waarom laten ze die Nm achterwege? Prijs is dan wel incl garantie mag ik aan nemen voor een dergelijk bedrag?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.