In eerdere communicatie stond 1200 kg (iig voor de 80 versie). Op aantal dealersites staat nog 1200 kg. Ook in Duitsland. Ofwel verkeerd vermeld nu of bij keuring in NL maar voor 1000 kg toegelaten?Ik dacht dat er ook een versie was die meer dan 1.000 kg zou mogen trekken, of moet die nog komen?
Leuk, zo’n elektrische SUV, maar wat moet je doen als je met de caravan op vakantie wilt? Je buurman zal misschien beweren dat elektrische auto’s geen aanhanger kunnen trekken. Dat is bij sommige elektrische auto’s ook zo, maar niet bij de ŠKODA ENYAQ iV. Die mag gewoon een vouwwagen, boedelbak of caravan trekken, met, afhankelijk van je batterijen, een gewicht van minimaal 1.000 tot maximaal 1.200 kilo. Als je kinderen vragen of je hen wilt verhuizen, hoef je ze met deze elektrische ŠKODA niet teleur te stellen.En als je iets trekt van 1000 kg gaat de batterij waarschijnlijk ook heel snel leeg. Misschien rij je er dan geen 200 km meer mee
Heb het al gevonden;
- achterwiel aangedreven versies : trekgewicht 1.000 kg;
- 4-wiel aangedreven versies : trekgewicht 1.200 kg.
Vraag is natuurlijk of Pon die besluit naar NL te gaan helen...
Weet haast wel zeker van niet..
1200 kg is leuk, maar het wordt pas interessant bij minimaal 1500 of liefst 1700 kg naar mijn mening.
Ach zo bijzonder is dat niet hoor.Ook al Bridgestones bij Ames zie ik. Bij Tilburg Bastianen ook al.
Nee geen broodje aap.dat alles van VAG op Conti's afgeleverd wordt of is dat een "broodje aap"?
Pon is geen eigenaar van Continental banden, wel importeur voor Nederland.