leon-cupra
Forumguru
Tja dan is het aan de bestuurder om daar op te anticiperen
Met mijn MX5 kon ik ook veel later remmen dan met de benz nu.
Met mijn MX5 kon ik ook veel later remmen dan met de benz nu.
ZOu eens in de " Meet en Greet " kijken....die hun mening kunnen geven?
Dat wordt héél snel bestellen!
https://mijn.bovag.nl/actueel/nieuws/2020/oktober/aanvraag-ev-subsidie-uit-2021-vanaf-30-oktober-nie
Geldt voor koop en privé-lease.
@SGI84 het voorstellen kan in meet en greet.
Nope, dat zit er bij loft niet op. Op de andere interieuren wel.Goedemiddag, weet jij of bij Loft uitvoering ook de ledstrip in het dashboard aanwezig is? Ik heb het nog nergens gezien.
Je hebt bij loft ambiance verlichting in de deuren ieder geval, waarschijnlijk dus niet in de dash.
Deze had ik ook gezien in de folder, en bracht me aan het twijfelen, ik heb ook geen enkele afbeelding gezien met Loft en dashboardverlichting; vanmiddag Skoda Nederland gebeld, deze gaat designafdeling raadplegen, krijg nog bericht via mail hoe het zit. Laat ik weten op forum.Zie afbeelding, wijzigen van interieur heeft invloed op verlichting van interieur.
Deze had ik ook gezien in de folder, en bracht me aan het twijfelen, ik heb ook geen enkele afbeelding gezien met Loft en dashboardverlichting; vanmiddag Skoda Nederland gebeld, deze gaat designafdeling raadplegen, krijg nog bericht via mail hoe het zit. Laat ik weten op forum.
Zojuist bij dealer van Mossel in Tilburg geweest, de mannen van Skoda die daar stonden gevraagd of ze 100% zeker wisten hoe het zat, deze heeft gecheckt op handboek van 120 pagina's op zijn Ipad. Ik mocht er geen foto van maken maar: Vanaf Lodge interieur pas ambiance verlichting in het dashboard. Dus NIET op de Loft. Wisten ze zelf ook niet..... Bij Loft alleen maar in de deurpanelen.@Frankdaan : zou mij verbazen als je een antwoord krijgt, vrijwel zeker dat je de standaard mail gaat krijgen die je naar de dealer doorverwijst, want die kan je het beste helpen zeggen ze dan bij Pon...