Bij Loft alleen maar in de deurpanelen.
Volgens mij achter ook als je de configurators pakt van de andere landen, daar kun je meer interieur foto's zien.Alleen vóór in dat geval?
Op mijn geconfigureerde Enyaq (https://configurator.skoda.nl/samenvatting?code=56ODVD#/) met Loft interieur staat bij de standaarduitrusting onder licht toch ambiance led verlichting.
Weet iemand of je de laadsnelheid op de Enyaq kunt instellen?
Waarom ik dit vraag, als ik mijn aansluiting meterkast naar 3x25A laat omzetten ipv 1x35A kan ik ongeveer 9 kW meer vermogen afnemen van energieleverancier dan nu. Blijft een min van 2 kW, vraag is of ik hier last van ga krijgen, anders zou ik een loadbalancer bij mijn lader moeten nemen. Dit zou ik kunnen voorkomen als ik max laadvermogen op de auto of lader op 9 kW zou kunnen zetten. Een lader moet ik nog bestellen dus ook daarom deze vraag.
Wat je zegt klopt helemaal, helaas. Ik heb hen gezegd dat ik daar niet wijzer wordt en dit antwoord niet accepteer. "Klantenservice" gaat het verder uitzoeken en komt er op terug. Ben benieuwd....@Frankdaan : zou mij verbazen als je een antwoord krijgt, vrijwel zeker dat je de standaard mail gaat krijgen die je naar de dealer doorverwijst, want die kan je het beste helpen zeggen ze dan bij Pon...
Houden jullie er wel rekening mee dat de gehele groepenkast aangepast moet worden !!Ik ga zelf uit van een aanpassing in de meterkast, ook 1x35A naar 3x25A zodat de wallbox die geplaatst moet gaan worden op 3fase aangesloten kan worden. Dan kan je wel de 11kW laadcapaciteit gebruiken en dus ook "normaal" laden.
Dan zou ik ook kijken naar een 3 fase omvormerUitbreiding van mijn zonnepanelen is dan in de toekomst ook nog mogelijk.
Goede morgen,
Nieuw hier op het forum en volgend jaar mijn allereerste Skoda in de lease (60mnd) en wat voor een:
Zijn er nog meer mensen die de Arctic Silver in het echt hebben gezien die hun mening kunnen geven? Zelf was ik bij de preview van de Brilliant Silver en die was leuk maar niet bijzonder. Alvast dank!