Ik heb zelf niet de warmtepomp genomen. Deze heeft voornamelijk zin in de wintermaanden en dan maak ik normaal gesproken geen echt hele lange ritten, in ieder geval niet dusdanig dat ik inschat dat ik meer dan één keer bij een Fastned moet stoppen. Zelfs als het bereik terug zou vallen richting 300km.
Maar dat kan toch nog helemaal niet? Er zijn geen Skoda Enyaq's al op de weg; dus hoezo 'realistische cijfers'?Volgens EV databse, dat realistische cijfers geeft
Weten jullie al wanneer je je bestelde auto krijgt? Ik heb een iV 60 besteld in black magic. Verwachte leverweek is 21...
Da's niks bijzonders, dat geldt voor vrijwel alle auto's. En BPM plichtige ICE vehikels nog een beetje erger...In een ander topic op dit forum las ik dat de prijzen van de Superb en Octavia per 1-1 flink omhoog gaan.
Van wat ik begrepen heb verschilt per land de optiepakketten die aangeboden worden. Voor zover ik het weet komt het slaappakket incl. tafeltjes niet beschikbaar in NL
Dat is opgelostMaar goed, typisch eerste wereld probleem.
Dat is opgelost
Trump is president af......
Als je nu uitgaat van minimaal 6 maanden tot een jaar , dan valt alles mee als die eerder word afgeleverd.