Octaaf
Forumguru
@B.Stuurder, ik vind jouw post overdreven Juist als er onderdelen vervangen / versterkt zijn is dat onder andere om extra slijtage en problemen te voorkomen.
hear hear
@B.Stuurder, ik vind jouw post overdreven Juist als er onderdelen vervangen / versterkt zijn is dat onder andere om extra slijtage en problemen te voorkomen.
Als het gaat om onderdelen die niets te maken hebben met het vergroten van het vermogen wel. Een uitlaatsysteem met sportkat, cold air intake en andere nokkenassen etc worden toch niet geplaatst om slijtage het hoofd te bieden?@B.Stuurder, ik vind jouw post overdreven Juist als er onderdelen vervangen / versterkt zijn is dat onder andere om extra slijtage en problemen te voorkomen.
En dat van die km stand klopt op zich ook wel denk ik.
ik laat die van ons ook binnen 3000 km doen, alleen staat er dus al 197.000 op de tellerDeze auto bij 3000 km laten doen
In mijn geval worden bij de Kodiaq mogelijk de internals versterkt, dus zuigers, drijfstangen, kleppen, etc. vervangen voor zwaardere kwaliteit. Het hoeft niet, er zijn voorbeelden van 450pk uit een stock 2.0 tsi. Dus het is dan puur risico's verkleinen en dus op safe spelenAls het gaat om onderdelen die niets te maken hebben met het vergroten van het vermogen wel. Een uitlaatsysteem met sportkat, cold air intake en andere nokkenassen etc worden toch niet geplaatst om slijtage het hoofd te bieden?
Precies dat dus.
Bij welke kmstand heb je dit laten doen? En hoeveel km is er nu mee gereden? Geen extra onderhoud, slijtage of andere bijzaken?
Ja dat rijdt toch zoveel leuker se.Moest men vragen welke skoda NIET getuned zou zijn, zou het hier maar een stil topic zijn
En als ik het hier allemaal lees dien ik dringend eens langs te gaan met mijn standaard vRS
Vorige superb was ook getuned bij dvx, van 140 naar 177pk. Was een pompverstuiver diesel, blijkbaar niet echt geschikt voor tuning. Produceerde redelijk wat roetuitstoot waardoor dpf-filter overuren draaide (en zeker bij mijn korte ritten).