Skoda vs BMW

sitechris

Donateur
In principe doe ik dat ook niet, tenzij die auto heel erg agressief op mijn achterbumper landt. Of dat bij anderen doet. Dan wil ik nog wel eens het gaspedaal stevig intrappen. Over het algemeen betrap ik Audi rijders vaak op dit soort gedrag. Vooral bij mijn vorige GTI had ik hier echt 'last' van. De RS wordt iets meer met rust gelaten.

sitechris

Donateur
Opmerkelijk, ik heb recent ook met de halfautomaat gereden. Wat mij betreft de slechtste auto ooit waar ik in gereden heb. En de hoofdschuldige is de waanzinnig traag schakelende automaat. Daar kun je niet normaal mee rijden. Het schakelen duurt seconden voor je gevoel. Je wordt volledig afgeremd tijdens de acceleratie. Zeer onprettig, ook bij normaal accelereren. Ik snap niet hoe je dit als fabrikant kan uitbrengen. Hebben ze geen testrijders en testprocedures?

___JC___

Forumguru
Dat zal dat hybrid ding zijn zeker? Ach, als ie maar 14% bijtelling is toch? Je zit droog en het brengt je van A naar B enz enz bladiebla...

sitechris

Donateur
Nee. Dit is gewoon de instapdiesel. Die hybrid heb ik ook gereden, dat rijdt ook niet top maar wel beter dan deze.

___JC___

Forumguru
Ik weet wel dat de halfautomaat in de Alfa (Selespeed) en de Smart een drama waren/zijn. Misschien moeten ze het concept gewoon eens loslaten.

Ow Skoda vs BMW, vanochtend een heel stuk opgereden met een BMW 6 Gran Coupe.... Wauw wat een ding... :dankje:

VEEJAY

Forumguru
Aha, dus ze zijn gewoon aan het inhalen. Dat verklaart waarom ze na een tijdje ook gewoon weer netjes naar rechts gaan. En ik maar denken dat ze expres heel langzaam inhalen om mij te etteren.

sitechris

Donateur
Binnenkort komt BMW met driecilinders op de markt die de 316/18/20 gaan vervangen. Ik vind dat een voordeel. Die hebben toch een meer eigen sound.

VEEJAY

Forumguru
Sprak vandaag mijn vorige manager, heeft onlangs een nieuwe 116i sport gekocht en vertelde er vol trots over. Hij vroeg wat ik dan voor BMW had. Ik schaamde mij een beetje het te zeggen.

• Leuk
Waarderingen: LT83

___JC___

Forumguru
Ik ben Chris niet, maar ik vind het model niet helemaal kloppen op een of andere manier. Dak loopt te snel af, beetje een bolhoedje. En de wielkasten mogen wel wat dikker..

Bovenaan Onderaan