Fean
Forumguru
Het is allemaal erg persoonlijk en welke auto's je daarvoor hebt gereden telt ook mee in de persoonlijke beoordeling. Ik heb ook in de 320 serie proefgereden, zowel de 170pk als de 184pk, niets mis mee en voelt ook erg degelijk. Onlangs ook gereden met de 335i xdrive, ik vond de beleving tov mijn laatste A3 ondanks al zijn power echt een helemaal niets.
Veel leaserts hebben inderdaad die 320EDE 170pk 250nm (piekvermogen).. eigenlijk dus een 316i met een beter verhaal voor de buurt
De A4 van Audi vind ik persoonlijk niet prettig rijden... maar die heeft zijn beste tijd wel gehad. Bespeur ook wel dat als je een veel vermogen hebt of een zwaar blok, je dit als prettiger en degelijker ervaart. Vaak heeft Audi onderstuur, las dat dit een bewuste keuze was ivm veiligheid, zelfs de Quattro's hebben onderstuur.
Qua design en interieur.. dan is BMW niet te vergelijken met een Audi.
Veel leaserts hebben inderdaad die 320EDE 170pk 250nm (piekvermogen).. eigenlijk dus een 316i met een beter verhaal voor de buurt
De A4 van Audi vind ik persoonlijk niet prettig rijden... maar die heeft zijn beste tijd wel gehad. Bespeur ook wel dat als je een veel vermogen hebt of een zwaar blok, je dit als prettiger en degelijker ervaart. Vaak heeft Audi onderstuur, las dat dit een bewuste keuze was ivm veiligheid, zelfs de Quattro's hebben onderstuur.
Qua design en interieur.. dan is BMW niet te vergelijken met een Audi.