SKODA Yeti

Fabia

† In Memoriam
Ik gok op € 22.000 voor de meest simpele uitvoering. En oplopend tot € 45.000 voor de meest exclusieve en uitgebreide uitrusting.

LenK

Forumguru
Ik gok op € 22.000 voor de meest simpele uitvoering. En oplopend tot € 45.000 voor de meest exclusieve en uitgebreide uitrusting.
Je moet maar niet bij Skoda sales gaan werken. Met zulke prijzen wordt het beslist een niche verkoop :yeah:

cvegreen

Forumguru
Fabia , dat zijn torenhoge prijzen dat jij daar neerpent . Voor 45.000€ heb je hier een lexus en wat voor één. Mijn schoonvader heeft een lexus IS 220D en die koste 33.000€ met LM en metaalkleur en nog een aantal optie's , maar kan niet meteen zeggen wat allemaal. Een octavia 1.4 classic kost in België maar 14.390€ BTW in. Daar komt inverkeerstelling nog bij 61,5€ , dus voor nog geen 15.000€ kan je in belgië met een octavia rijden en de duurste is de octavia L&K 20TDI 140 pk en kost 31.550 € + inverkeerstelling 366,43€ , dat is nog ver van je 45.000€ zoals jij daar aangeeft. Wat een zotte prijzen zeg in Nederland , als je een 45.000 € moet neertellen voor de duurste octavia. Dat scheelt 13.000€ . Met dat verschil koop je in belgië een dikke F2 mee. Voor 12.540 € + 61,5€ koop je een F2 ambienté 70 pk .Dat zijn wel allemaal prijzen zonder optie's .

LenK

Forumguru
Ook de ideale kleur voor een Yeti (wel stil blijven staan dan):
onzichtbare-auto.jpg

Autoblog

LenK

Forumguru
Autointernationaal.nl verwacht dat de prijzen in Nederland bij 23.350 euro gaat beginnen. Met dit tarief zoekt Skoda rechtstreeks de confrontatie met de Hyundai Tucson en de Mitsubishi Outlander Sport...
Veel succes dan. Wordt net zo'n knaller als de Roomster.

Hetzer

Forumguru
Veel succes dan. Wordt net zo'n knaller als de Roomster.

Tja succes of niet ik heb toch liever 10 Yeti's op de oprit staan dan 1 zo verschrikkelijke mooie (NOT!!!!! :uitlachen:) Mazda Tribute

Bah, bah!!!!!:tongue:

zo en nu vlug weer naar www.mazda626.nl :winkie:

Bijlagen

• 2009-mazda-tribute-lg.jpg
    2009-mazda-tribute-lg.jpg
    30,3 KB · Weergaven: 17
  • mazda-tribute-hybrid-suv-01.jpg
    mazda-tribute-hybrid-suv-01.jpg
    74,1 KB · Weergaven: 14

LenK

Forumguru
Wel triest als de Yeti als concurrent wordt gezien van een auto van 10 jaar geleden.
Je dist jezelf zouden kinderen zeggen.

Hetzer

Forumguru
Wel triest als de Yeti als concurrent wordt gezien van een auto van 10 jaar geleden.
Je dist jezelf zouden kinderen zeggen.

10 jaar gelden ??, de tribute is nog steed leverbaar en zelfs als Hybride, echt iets voor jouw! :winkie:

LenK

Forumguru
Ontwerp is wel zo oud. Auto wordt alleen in het verre Oost en de US verkocht.
En auto is niks voor mij. Ik ben niet merkenblind.

Captain Hook

Forumguru
Als de Yeti idd zo 'kostbaar' wordt en kijkende naar de inhoud van de kofferbak (ruim 100 liter < O2 combi), dan blijft de O2 4x4 toch nog steeds een goed alternatief.

___JC___

Forumguru
Jeetje......wie had dat ooit gedacht...Mazda en Skoda rijders die een flamewar houden op internet...de wereld zal nooit meer hetzelfde zijn...

:biggthumpdown:

MarcoO2

Forumguru
Jeetje......wie had dat ooit gedacht...Mazda en Skoda rijders die een flamewar houden op internet...de wereld zal nooit meer hetzelfde zijn... :biggthumpdown:
:ot:: ik had nu ineens even Wikipedia nodig...

Flaming

Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie

Flaming is het plaatsen op een discussieforum van berichten die met opzet aanvallend of beledigend zijn. Zulke berichten worden flames genoemd en worden vaak geplaatst als antwoord op een zogenaamde flamebait.
Hoewel flaming zo oud is als de mens zelf, begon het flaming op internet in de hiërarchieën van Usenet. Een flame kan elementen van een normaal bericht bevatten, maar kan door zijn bedoeling onderscheiden worden van een normaal bericht. Een flame is nooit bedoeld om constructief bezig te zijn, een standpunt te verduidelijken of andere mensen te overreden. Het motief van flaming is nooit logisch te verklaren, maar is eerder sociaal of psychologisch van aard. Flamers kunnen proberen hun autoriteit te bewijzen of een positie van superioriteit te verkrijgen. Af en toe proberen flamers beledigd te worden door andere forumdeelnemers door het uitlokken van een reactie. In die gevallen wordt een flamer een trol genoemd.
Ook sommige gewone berichten kunnen flamingelementen bevatten, bijvoorbeeld wanneer ze aanvallend zijn. Het is echter geen flame wanneer het bericht serieus bedoeld was om de discussie verder te brengen.
Het langere tijd over en weer posten van flame-berichten wordt een flamewar genoemd. Soms worden hele nieuwsgroepen een tijd lang geheel gevuld met dergelijke wars.

cvegreen

Forumguru
Als de Yeti idd zo 'kostbaar' wordt en kijkende naar de inhoud van de kofferbak (ruim 100 liter < O2 combi), dan blijft de O2 4x4 toch nog steeds een goed alternatief.

Dat is de reden waarom ik denk dat hij toch een pak goedkoper zal moeten komen , anders zit hij te veel in het vaarwater van bv de O2 combi. Ik mis bij skoda eigenlijk iets in de orde van bv een golf . De O2 iets te groot (klasse jetta vind ik ) en de fabia te klein (klasse polo vind ik). Jammer dat ze bv niets hebben die daartussen zit . De roomster zou je kunnen zeggen , maar dat is dan te caddy achtig vind ik . Heb specifiek naar vw modellen gegaan om een beter vergelijk te kunnen maken .

Bovenaan Onderaan