SKODA Yeti

LenK

Forumguru
Ja deze maand. Over het jaar tot nu toe heeft Seat 1,5 keer zoveel verkocht dan Skoda.

Hetzer

Forumguru
komt de yeti niet een beetje in het vaarwater met de fabia scout??

De fabia Scout is inderdaad gewoon een normale Fabia, die optisch wat aangpast is, de Yeti is trouwens ook een stuk groter dan de Fabia.
Ik las op Briskoda, dat de instap Yeti om en nabij de basis O-2 komt te liggen, en mocht dat in Nederland ook gaan lukken ( ik ben helaas bang van niet ), dan zou ik over een jaartje of 2 ook wel eens in een Yeti kunnen rijden..

hier nog wat meer foto's

http://auto.idnes.cz/foto.asp?r=auto_testy&c=A090429_101103_auto_testy_fdv

Bijlagen

• 41804_620x0x85.jpg
    41804_620x0x85.jpg
    30,8 KB · Weergaven: 23

cvegreen

Forumguru
Oeps , de yeti ziet er mij groot uit . ik dacht dat het eigenlijk eerder een kleine roomster zou zijn van formaat . maar het wordt eerder de grote van een O2 als ik het allemaal goed begrijp. Indien het is in de grote van een O2 , dan zo fabia met zijn prijsstelling wel eens flink dicht in de buurt kunnen komen , alle voor nederland dan he . In belgie zal hij goedkoper worden dan wat fabia daar voorspelde, denk ik .

sador

Donateur
Oeps , de yeti ziet er mij groot uit . ik dacht dat het eigenlijk eerder een kleine roomster zou zijn van formaat . maar het wordt eerder de grote van een O2 als ik het allemaal goed begrijp. Indien het is in de grote van een O2 , dan zo fabia met zijn prijsstelling wel eens flink dicht in de buurt kunnen komen , alle voor nederland dan he . In belgie zal hij goedkoper worden dan wat fabia daar voorspelde, denk ik .

Yeti is volgens mij 4.20 meter lang, dit is bijna gelijk aan de Roomster

cvegreen

Forumguru
Zo een lovende uiteenzetting zeg over de yeti . Dat is met plezier lezen . Ga meteen die site in mijn favorieten steken . Ze hebben precies op die site toch wel pirmeurs . Thx voor de link.
Het is een vrij forse wagen zo te lezen , 4,2m lang en 1,8m breed , enkel de hoogte lijkt mij nog te ontbreken . Ze zijn daar precies heel lovend over de nieuwe van skoda . Ik ben daarintegen een beetje teleurgesteld , ik dacht dat het eerder een mini roomster ging zijn , maar dat is dan het enigste , verder vind ik nog altijd de yeti een super mooie wagen. Hij is dus een pak groter dan dat ik gedacht had . Misschien iets voor mijn vrouw , haar jumpy bevalt haar niet , misschien iets om naar uit te kijken, zeker als de prijs meevalt zal ik toch wel wat pushen .

LenK

Forumguru
Dat Yeti met de Tuscon zou willen concurreren...
Was dat soort auto's niet volkomen uit de gratie door het milieu geneuzel ?

Vacaro

Senior Member
Die modellen juist niet, zijn de grotere modellen zoals de Touareg, ML,Q7 en X5. Daarom nu ook een GLK, Q5,XC60 en al die Tiguan, Kuga en andere Koleossen4008outlandCcrossers, en nu dus ook de Yeti.

een klasse die mij wel aanspreekt vooral de Q5,XC60 en de Kuga.

cvegreen

Forumguru
Mooie foto's en mooi filmpje .
Ik vond wel dat ze in het filmpje eens in het water hadden moeten rijden.:baby012:

Hetzer

Forumguru
vandaag 12-05, begin van de productie van de Yeti!!!!!!!!!!!!!!!!, word trouwens wel tijd dat de Yeti zijn eigen Topic krijgt..

Bijlagen

• tggt.jpg
    tggt.jpg
    93,3 KB · Weergaven: 32
Bovenaan Onderaan