SKODA Yeti

EdK

Forumguru
En ik mag niet als eerste posten in het nieuwe Yeti topic:407:
Mag wel , maarrrrrrrrr dan moet je er eerst 1 bestellen ! En Lenk overhalen tot inruil van ze zesje en tot koop overlaten gaan van een Yeti !

Als je aan die voorwaarden hebt voldaan mag je net als met monopolie door naar het Yeti topic !! :D

Fabia

† In Memoriam
Wauw, eentje kopen oke maar LenK overhalen tot het kopen van een Yeti dat lijkt mij een mission impossible.

LenK

Forumguru
Humor. Vraagt om een beeld metafoor.
Zeg nou zelf. Als je thuis dagelijks zoiets ziet:
pretty-woman.jpg

dan ga je dat toch niet opgeven voor:
Ugly-Fat-Woman-Picture003.jpg

Hetzer

Forumguru
Prima dat je Skoda-af bent hoor LenK... Maar overdrijven is ook een vak... :D

inderdaad, nu doe jezelf tekort L&K, je kunt toch zo'n prachtige mooie Skoda natuurlijk niet vergelijken met een "amazing" corpulente Mazda :D

maar laten we weeeeeeer niet teveel off-topic gaan anders kunnen we het forum wel veranderen in www.off-topicforum.nl

Captain Hook

Forumguru
Om weer terug on topic te komen:
Ik vind juist dat de Yeti juist meer het SUV idee benadert dan vele andere auto's die wel die naam plegen te hebben.
Want het lijkt wel alsof het nog alleen maar om de 'looks' gaat. :shocked:
Bij Yeti krijg ik het WEL het idee dat praktische bruikbaarheid (de ruimte, de degelijkheid, de echte 4x4) gecombineerd worden met een vervoermiddel voor een goede prijs/prestatieverhouding.

Al die dikke vette bakken (zoals de X-en van BMW, de Koreaanse imitatie terreinauto's of de kashkais met 2WD), allemaal te weinig waar voor je geld. En zelfs zo'n uberteure BMW heeft dan nog een lullig kofferbakje. B.v. een X3 heeft 'maar' een kofferruimte van 480L.
Tuurlijk zal zo'n beemer of een ubergeile Q5 strakker over de NB-ring scheuren, maar who cares? Daar heb ik niks aan, 364 dagen per jaar, jaar in, jaar uit. :D
Ik moet altijd lachen als ik andere gezinnen zie worstelen als ze met hun lifestyle design auto's een weekendje weggaan of aankomen bij hun appartement in Italie en dan helemaal tot aan het plafond afgeladen vol zitten, omdat de spullen eigenlijk niet in de auto pastten.
Nee, laat mij dan maar lekker in m'n no-nonsense Skoda alles met gemak meenemen. Dezelfde technologie maar dan slimmer/voordeliger verpakt. :xyxthumbs:

Laat maar komen die Yeti! Nou nog hopen op Skoda-prijzen...

Hetzer

Forumguru
Helemaal met jouw eens wat de praktische bruikbaarheid betreft, de Yeti heeft een zee van ruimte op de achterbak en de bagage ruimte en icm de 4x4 techniek ,maakt het inderdaad een ontzettend functionele !SUV!

sador

Donateur
Helemaal met jouw eens wat de praktische bruikbaarheid betreft, de Yeti heeft een zee van ruimte op de achterbak en de bagage ruimte en icm de 4x4 techniek ,maakt het inderdaad een ontzettend functionele !SUV!

En de achter stoelen kunnen er net zoals bij de Roomster er gewoon uitgehaald worden

EdK

Forumguru
Humor. Vraagt om een beeld metafoor.
Zeg nou zelf. Als je thuis dagelijks zoiets ziet:
pretty-woman.jpg

dan ga je dat toch niet opgeven voor:
Ugly-Fat-Woman-Picture003.jpg

Ik wist wel dat je een complex had , maar nu is het geheel duidelijk !!

Want als jij thuis komt staat geen van beiden op je te wachten !! :489: :1761:

EdK

Forumguru

Captain Hook

Forumguru
Een vergelijking tussen de Tiguan en de Yeti door autobild.de:
http://www.autobild.de/artikel/vergleich-skoda-gegen-vw_902832.html

Uit deze vergelijking komt de Yeti als winnaar uit de bus.
Een mooie zin vond ik wel "...geeft de eerste Skoda SUV de charme van een rijdende kluis" :)
De eindconclusie benadrukt weer eens hoe belangrijk imago is voor menigeen (mij interesseert dat geen lor). Maar dat als je met verstand kiest (uitrusting, techniek, praktisch, etc) je beter de Yeti dan de Tiguan kunt kiezen. :super:

Captain Hook

Forumguru
Gaat echt nergens over ! veel gassies die nog rose zijn maar nog geen rose papiertje hebben met B rijbewijs !! :D
Dit vond ik ook een leuke:
"...en zo'n simpel Haldex 4wd systeem wat eigenlijk gewoon voorwielaandrijving is."
Tuurlijk joh, de Bugatti Veyron is ook maar een simpel autootje met voorwielaandrijving. :yeah:
Dat is toch wel mode tegenwoordig, als een kip zonder kop er op los ventileren in een of 't ander forum.

Ben blij dat de discussies alhier zich nog steeds op een wat acceptabeler niveau bevinden. :xyxthumbs:
Herkenning met dit fenomeen http://www.infoworld.nl/web/Artikel/Beruchte-forumbezoekers.htm?page=1 is ook wel aardig.

LenK

Forumguru
Autobild.de zei:
Seine kantige Karosserie mit senkrechtem Heck macht ihn zu einer Mischung aus Land Rover Freelander und dem nur in den USA erhältlichen Honda Element.
Moet je daar blij mee zijn?
i.landrover.freelander.big.jpg

honda_element.jpg

Autobild.de zei:
Die in dicke Blechrahmen eingefassten Seitenfenster geben dem ersten Skoda-SUV den Charme eines rollenden Tresors.
Geen charme dus.

sador

Donateur
Ik las net op www.news.auto.cz dat de Yeti met 1.2 motor er vanaf 359.800 kronen is.

Omgerekend zal dit ongeveer 15000 euro zijn

Zal bij ons denk wel ongeveer 20000 euro worden

Bovenaan Onderaan