Frank_Rapid Spaceback
Forumguru
Plastidippen !!! Was bij mijne ook gedaan ziet er een stuk beter uit zeker met de sportbumper
Er zijn zeker mooie 1 din radio's met 2 dins schermen die tevoorschijn komen zodra je de unit aanzet.Ja, het ziet er wellicht iets 'goedkoper' uit zo'n 1DIN radio ipv de fabrieksradio maar desondanks zijn er ook best mooie 1DIN radio's te koop
Er zijn zeker mooie 1 din radio's met 2 dins schermen die tevoorschijn komen zodra je de unit aanzet.
Tsja, dat ik me Zenec in de Yeti had heb ik ook een DAB+ module erbij genomen met uiteraard externe antenne.Ik dacht meer ik leg nu vast 2 a 3 tientjes extra neer zodat die functie er wel op zit, mocht FM ergens in de toekomst echt uit de lucht verdwijnen. Ik lees over dab dat de dekking toch nog te beroerd is en dat je in de auto er vrij weinig aan hebt nog tov FM.
Mijn ervaring hierin is dat ik het met je bovenstaande tekst eens ben, maar heb hier ook al eens anders gelezenHet lijkt erop dat oem integratie van DAB redelijk tot goed werkt. Maar zelf met plak antennes gaan werken dat is eigenlijk een no-go.
Wat ik me dan afvraag bij radio’s zoals die Kenwood uit jouw voorbeeld, is welke kleuren er allemaal mogelijk zijn. Als ik plaatjes Google zie ik blauw, rood of wit. Maar of groen ook mogelijk is? En bijv of het mogelijk is het blauw of rood aan te passen zodat het precies matcht met de rest van het interieur?
Er schoot me zojuist nog een radiomerk te binnen als het gaat om witte verlichting; Kienzle. Wel mooie stoere radio's, je ziet ze maar zelden.Overigens zou witte verlichting denk ik prima matchen met de Citigo, die heeft immers ook witte details in het instrumentenpaneel. Mijn oudere Skoda heeft alleen uitsluitend groene verlichting.
Dat noemen ze 'old-school' toch tegenwoordig?
Ik vind het wel stoer en robuust ogen. Maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.